Mažmeninės prekybos sektoriaus prioritetas – klientų aptarnavimo kokybės gerinimas

Publikuota: 2017 m. balandžio 7 d. penktadienis


Iš kairės pirmoje eilėje: BS/2 Pardavimo departamento vadovas Emil Musayev, „Symphony EYC“ Vidurio Rytų bei Afrikos regionų vadybininkas Janusz Moroz ir Pasaulinių kanalų viceprezidentas Didier Jumeau su „Penkių kontinentų“ įmonių grupės valdybos pirmininku Idraku Dadašovu. Antroje eilėje: „ASHBURN International“ Verslo vystymo departamento direktorius Dominykas Mertinas, vykdomasis direktorius Žoržas Šarafinovičius ir pardavimų vadovas Darius Kontvainas, BS/2 Verslo vystymo departamento vadovas Daniel Fukson

Tarptautinės bendrovės „Symphony EYC“ atstovai kovo pabaigoje lankėsi Lietuvos įmonių grupėje „Penki kontinentai“. Pasaulinių kanalų viceprezidentas Didier Jumeau ir Europos–Vidurio Rytų bei Afrikos regionų vadybininkas Janusz Moroz su bendrovių „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) ir „Ashburn International“ atstovais diskutavo apie šiuolaikinės mažmeninės prekybos rinkos tendencijas ir aktualijas, aptarė bendradarbiavimo galimybes.

„Symphony EYC“, įkurta 2012 m. susijungus „Aldata“ ir EYC, kuria mažmeninės prekybos ir pramonės optimizavimo procesų sprendimus, skirtus klientų aptarnavimo kokybei gerinti. Įmonė turi per 1000 klientų, dirba su daugiau nei 25 tūkst. prekybos centrų Šiaurės bei Pietų Amerikoje, Europoje ir Azijoje.

Ilgą laiką prekybos ir finansų sektorius daugiausia dėmesio skyrė technologiniams sprendimams, personalo darbui organizuoti, tačiau pernelyg mažai gilinosi į klientų poreikius. Pastaruoju metu visas dėmesys nukreiptas į prekybininkų ir klientų santykių kokybę.  Siekiant gerinti santykius su klientais, visų pirma, svarbi jų  elgsenos ir poreikių analizė. „Symphony EYC“ kuria priemones, skirtas atlikti analitiniams pirkėjų tyrimams, duomenų apdorojimui ir inventorizacijai, komunikacijai tarp prekybininkų ir pirkėjų.

„Symphony EYC“ kuriama programinė įranga padeda optimizuoti prekybos procesus: strategiją, rinkodaros planavimą, likučių valdymą ir naujų prekių užpirkimą. Bendrovės sprendimai leidžia įgyvendinti šiuo metu itin svarbų bendro aptarnavimo kanalo (Omni-channel) principą.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo penki.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

Užsisakę „Skynet“, išmaniąja TV iki vasaros pabaigos naudosis nemokamai

Šviesolaidinio tinklo „Skynet“ komanda paruošė neįtikėtiną pasiūlymą, kurio tikslas – ne tik auginti savo klientų bendruomenę, bet ir supažindinti sostinės gyventojus su išmaniosios „Skynet“ televizijos privalumais. skaityti »

Mažmeninės prekybos sektoriaus prioritetas – klientų aptarnavimo kokybės gerinimas

Tarptautinės bendrovės „Symphony EYC“ atstovai kovo pabaigoje lankėsi Lietuvos įmonių grupėje „Penki kontinentai“. skaityti »

Lietuvos bendrovė prisideda prie Azerbaidžano prekybos sektoriaus plėtros

Azerbaidžano sostinėje Baku atidarytas didžiausias šalyje prekybos centras, prie kurio įrengimo prisidėjo Lietuvos bendrovė BS/2. skaityti »

Naujoji apsaugos sistemos versija „ATMeye.iQ 2.0“ – dar patikimesnei savitarnos įrangos apsaugai

UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ pristato naują bankiniam sektoriui skirtos programinės įrangos versiją „ATMeye.iQ 2.0“. skaityti »

Debesijos prognozės ir tendencijos

Ekspertai pastebi, kad išaugus debesų technologijų įmonių skaičiui ir sumažėjus paslaugų kainoms, debesų sistemomis vis dažniau naudojasi ne tik didžiosios, bet ir pradedančiosios įmonės bei smulkaus verslo atstovai. skaityti »

Įspūdžiai iš „EuroShop 2017“: kad pirkėjas parduotuvėje jaustųsi kaip namie

Ateities prekybos sektoriaus tendencijos buvo pristatytos Vokietijoje vykusioje didžiausioje pasaulinėje mažmeninės prekybos parodoje „EuroShop 2017“. skaityti »

Azerbaidžano bankas Lietuvoje domėjosi nestandartiniais mokėjimo terminalų taikymo būdais

Įmonių grupėje „Penki kontinentai“ su atsakomuoju vizitu apsilankę Azerbaidžano banko „Pasha bank“ atstovai domėjosi netipiškais mokėjimo terminalų sprendimais. skaityti »

Plečiamas mokėjimų valdymo sistemos „Payments.iQ“ funkcionalumas

Augant klientų poreikiams ir tobulėjant savitarnos įrenginių techninėms galimybėms, plečiamos automatizuotos mokėjimų valdymo sistemos „Payments.iQ“ funkcijos. skaityti »

Lietuvos bendrovė prisideda prie mokėjimo paslaugų plėtros Turkmėnistane

Artėjant Azijos uždarųjų patalpų žaidynėms, Lietuvos bendrovė „ASHBURN International“ prisideda prie Turkmėnistano bankinio sektoriaus plėtros. skaityti »

„Skynet“ siūlo dar greitesnį ryšį su pasauliu už mažesnę kainą

Pirmojo Lietuvoje šviesolaidinio tinklo „Skynet“ naudotojai šį pavasarį pajus dar didesnį interneto greitį su pasauliu – net iki 1 Gb/s. Iki šiol tokia sparta buvo pasiekiama tik Lietuvos tinkluose. skaityti »