Mes esame pasiruošę Jums padėti

Turite klausimų? Susisiekite su mūsų konsultantu

Konsultacijos internetu teikiamos pirmadieniais-penktadieniais nuo 8:00 val. iki 17:00 val. Kitu laiku galite palikti pranešimą, į kurį konsultantas atsakys artimiausiu metu.

Pasirinkite jus dominančias temas:

  1. Kairiajame meniu paspauskite „Paskyros nustatymai“, tuomet eilutėje „El. paštas“ paspauskite „Keisti“. Atsidariusio puslapio eilutėje „El. pašto adresas“ paspauskite „Keisti“.
  2. Įveskite el. pašto adresą, į kurį norite pakeisti dabar esantį, ir paspauskite „Siųsti patvirtinimo kodą“.
  3. Nurodytoje el. pašto dėžutėje rasite laišką su patvirtinimo kodu, kurį turite įvesti Mano.penki.lt el. pašto keitimo vedlyje. Paspauskite mygtuką „Keisti el. paštą“.

Norėdami pašalinti sutartį iš pridėtų sutarčių sąrašo, puslapio meniu paspauskite „Paskyros nustatymai“ ir administruojamų sutarčių sąraše prie norimos pašalinti sutarties paspauskite „Pašalinti sutartį“.

Pastaba: Pašalinus sutartį iš Mano.penki.lt paskyros, sutartis nėra nutraukiama. Norėdami administruoti ją per Mano.penki.lt turėsite ją prisidėti vienu iš prieinamų būdų.

  1. Sutarties pridėjimo vedlyje pasirinkite „Pagal asmens kodą“.
  2. Įveskite kodą asmens, pasirašiusio sutartį. Spauskite „Tęsti“.
  3. Savo el. pašto dėžutėje (kurios adresas nurodytas paslaugų sutartyje) rasite laišką su patvirtinimo kodu, kurį reikia įvesti sutarties pridėjimo vedlyje ir paspausti „Tęsti“. Pastaba: jeigu ilgą laiką negaunate el. laiško su patvirtinimo kodu, patikrinkite savo el. pašto dėžutės šlamšto („Junk“ arba „Spam“) katalogą.
  4. Pasirinkite savo sutartis ir spauskite mygtuką „Priskirti“.
  5. Paspauskite „Mano paslaugos“ ir pamatysite pridėtas sutartis.
  1. Sutarties pridėjimo vedlyje pasirinkite „Pagal adresą“;
  2. Įveskite adresą, kuriuo teikiamos paslaugos. Spauskite „Patvirtinti;
  3. Savo el. pašto dėžutėje (kurios adresas nurodytas paslaugų sutartyje) rasite laišką su patvirtinimo kodu, kurį reikia įvesti sutarties pridėjimo vedlyje ir paspausti „Tęsti“. Pastaba: jeigu ilgą laiką negaunate el. laiško su patvirtinimo kodu, patikrinkite savo el. pašto dėžutės šlamšto („Junk“ arba „Spam“) katalogą;
  4. Pasirinkite savo sutartis ir spauskite mygtuką „Priskirti“;
  5. Paspauskite „Mano paslaugos“ ir pamatysite pridėtas sutartis.

1. Sutarties pridėjimo vedlyje pasirinkite „Automatinį“ būdą ir spauskite mygtuką „Tęsti“.

2. Savo el. pašto dėžutėje (kurios adresas nurodytas paslaugų sutartyje) rasite laišką su patvirtinimo kodu, kurį reikia įvesti sutarties pridėjimo vedlyje ir paspausti „Tęsti“. Pastaba: jeigu ilgą laiką negaunate el. laiško su patvirtinimo kodu, patikrinkite savo el. pašto dėžutės šlamšto („Junk“ arba „Spam“) katalogą.

3. Pasirinkite savo sutartis ir spauskite mygtuką „Priskirti“.

4. Paspauskite „Mano paslaugos“ ir pamatysite pridėtas sutartis.

Pastaba. Šis būdas veiks tik tuomet, kai jungiatės būdami tuo adresu, kuriuo Jums teikiamos sutartyje nurodytos paslaugos.

Pirmą kartą prisijungus prie Mano.penki.lt savitarnos sistemos, Jus pasitiks sutarties pridėjimo vedlys. Pasirinkite Jums patogiausią sutarties pridėjimo būdą ir įveskite reikiamą informaciją.

Jeigu norite pridėti papildomą arba prieš tai pašalintą sutartį, puslapio meniu juostoje paspauskite „Paskyros nustatymai“ ir „Administruojamų sutarčių“ skiltyje paspauskite „Pridėti sutartį“.

1. Skiltyje „Mano paslaugos“ pasirinkite sutartį ir paspauskite „Sąskaitos“.

2. Įsitikinkite, kad norimos apmokėti sąskaitos yra pažymėtos varnele.

3. Pasirinkite mokėjimo būdą ir spauskite „Apmokėti“.

3.1. Pasirinkę „El. bankininkystę“ ir savo banką, spauskite „Apmokėti“, ir būsite nukreiptas į pasirinkto banko el. bankininkystės sistemą, prie kurios prisijungę išvysite užpildytą mokėjimo formą.

3.2. Pasirinkę „Spausdinti mokėjimo kvitą“ ir savo banką, spauskite „Apmokėti“, ir Jums bus pateikta užpildyta mokėjimo forma, kurią tereiks atsispausdinti ir nusinešti į banką.

1. Laukelyje „El. paštas“ įveskite savo el. pašto adresą, kurį nurodėte registracijos metu.

2. Laukelyje „Slaptažodis“ įveskite savo slaptažodį, kurį nurodėte registracijos metu.

1. Mano.penki.lt sistemoje spauskite mygtuką „Registracija“.

2. Įveskite savo el. pašto adresą, vardą, pavardę, slaptažodį, paveiksliuko tekstą ir spauskite „Patvirtinti“.

3. Atsidarykite savo el. paštą, o ten – laišką su patvirtinimo kodu.

4. Įveskite šį patvirtinimo kodą Mano.penki.lt registracijos vedlyje ir spauskite „Tęsti“.

5. Sveikiname, Jūsų Mano.penki.lt paskyra sėkmingai sukurta!

Svarbu! Jeigu esate užsiregistravę Pasas.penki.lt sistemoje, tuomet savitarnos sistemoje Mano.penki.lt galite prisijungti naudodami tuos pačius prisijungimo duomenis.

E. sąskaitos – tai patogus atsiskaitymo būdas, nes pinigai už paslaugas automatiškai nuskaitomi iš kliento sąskaitos.

Lėšos nurašomos ir pervedamos iš Jūsų sąskaitos į UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ sąskaitą. E. sąskaitas gausite nemokamai, automatinis apmokėjimas taip pat bus nemokamas.

Norėdami užsisakyti e. sąskaitą, kreipkitės į savo banką.

Lentelėje pateikiamos UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“, teikiančios šviesolaidinio tinklo „Penki“, sąskaitos bankuose ir nuorodos į bankų el. bankininkystės sistemas.

Bankas Sąskaita Banko kodas
AB SEB LT057044060001309217 70440
AB Luminor LT374010049500099982 40100
AB Swedbank LT277300010083472144 73000

El. bankininkystė – greitas ir patogus būdas sumokėti už paslaugas.

Naudodamiesi internetinės bankininkystės paslaugomis, sutaupysite liko. Nustačius periodinį pervedimą, nebereikės kas mėnesį prisiminti neapmokėtų sąskaitų! Jei pasirinksite atsiskaitymą pervedimu, laukelyje „Kliento kodas gavėjo informacinėje sistemoje“ nurodykite savo mokėtojo kodą. Klaidingai nurodžius mokėtojo kodą, įmoka nebus sumokėta.

Mokėtojo kodą galite sužinoti paskambinę į bet kurį įmonės klientų aptarnavimo skyrių. Jūsų mokėtojo kodas taip pat yra nurodomas sąskaitoje faktūroje ir mokėjimo kvite.

Taip pat galite atsiskaityti užpildydami mokėjimo kvitą bankuose. Tai patogu tiems, kurie nori vienu metu atsiskaityti už visas komunalines paslaugas.

Informuojame, kad nuo š.m. gegužės 1d. nebelieka galimybės apmokėti sąskaitų už suteiktas paslaugas klientų aptarnavimo salone, adresu Kareivių g. 2, Vilnius. Patogiai ir greitai apmokėjimus kviečiame atlikti savitarnos svetainėje https://mano.penki.lt

Klientams, vėluojantiems sumokėti pateiktą sąskaitą už teikiamas paslaugas (3-is kalendorines dienas), yra taikomas skolos administravimo mokestis – 2,50 Eur su PVM. Pvz: sąskaitą už einamąjį mėnesį klientas turi apmokėti iki kito mėnesio 30-os d. Jeigu sąskaita už nurodytą periodą nebuvo apmokėta, informuojame klientą SMS žinute su priminimu ir tikslia data iki kada reikalinga apmokėti sąskaitą. Jei sąskaita nėra apmokama iki nurodytos datos, kito mėnesio sąskaitoje bus taikomas skolos administravimo mokestis.

Informuojame, jog kiekvieno mėnesio 7 d. „Penki“ tinkle yra atjungiami įsiskolinę klientai, išskyrus atvejus, kai 7-a d. yra  savaitgalis. Pvz: sąskaitą už 3-ią mėnesį klientas turi apmokėti iki 4-o mėn. 30-os d. Jeigu sąskaita už nurodytą periodą nebuvo apmokėta, tuomet 5-o mėn. 7-ą d. naudotojui bus išjungiamos teikiamos paslaugos. Maloniai prašome laiku apmokėti sąskaitas už suteiktas paslaugas.

Jei vėluojate apmokėti sąskaitą, raginame nedelsiant atlikti įmoką. Papildomai informuojame, jog prijungus paslaugas taikomas pakartotinis paslaugų prijungimo mokestis – 8,00 Eur su PVM.

Kaip esu informuojamas apie vėlavimą ir kokie veiksmai taikomi man pavėlavus?

Likus keletai dienų iki sąskaitos apmokėjimo termino informuojame el. laišku, kad artėja sąskaitos apmokėjimo terminas.

Praėjus sąskaitos apmokėjimo terminui, jus informuosime apie skolą ir artėjantį dalinį paslaugų ribojimą SMS žinute.

Jei pavėlavote apmokėti informuojame jus SMS žinute, jog negavome jūsų įmokos, tekste yra nurodytas terminas iki kada turite apmokėti sąskaitą. Negavę jūsų įmokos arba pranešimo apie mokėjimą, apribojame paslaugų teikimą.

Pateikiamų sąskaitų apmokėjimo periodas nurodomas sąskaitoje. Jei per šį laikotarpį sumokėtas įmokas pageidaujate matyti kitoje sąskaitoje, maloniai prašome sumokėti keliomis darbo dienomis anksčiau iki sąskaitoje nurodytos paskutinės mokėjimo dienos.

Jei mokėjimas atliekamas paskutinę jam skirto laikotarpio darbo dieną, jis gali nepatekti į kitos sąskaitos mokėjimo laikotarpio ataskaitą ir todėl yra pateikiamas dar kitoje sąskaitoje.

Kiekvieno mėnesio pirmosiomis dienomis interneto „Penki“ klientai, kurie neapmokėjo sąskaitų pagal nurodytus mokėjimo terminus, gauna priminimą SMS žinute. Jeigu mokėjimas buvo atliekamas per banką paskutinę mėnesio darbo dieną, tuomet naudotojas vis tiek gauna priminimą, todėl maloniai prašome sumokėti keliomis darbo dienomis anksčiau iki sąskaitoje nurodytos paskutinės mokėjimo dienos.

Jūsų patogumui yra 10 būdų susimokėti interneto tinklo „Penki“ už suteiktas paslaugas

1. SAVITARNOS SISTEMOJE „Mano.penki.lt

Užsukite į savitarnos svetainę adresu https://mano.penki.lt ir užsiregistruokite. Pirmą kartą prisijungus prie „Mano.penki.lt“, Jus pasitiks sutarties pridėjimo vedlys. Pasirinkite Jums patogiausią sutarties pridėjimo būdą ir įveskite reikiamą informaciją.

2. SVETAINĖJE https://www.ignitis.lt/savitarna 

Tai paprastas ir patogus būdas internetu atsiskaityti už „Penki“ paslaugas. Prisijunkite prie www.ignitis.lt/savitarna. Spustelėkite „Pridėti tiekėją“. Pasirinkite „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ (Penki). Įvedę mokėtojo kodą (jį rasite sąskaitoje) ir adresą, kuriuo yra teikiamos „Penki“ paslaugos, spustelėkite mygtuką „Išsaugoti“. Laukelyje „Suma“ įveskite mokėtiną sumą.

3. E.SĄSKAITA (SEB, Luminor ir „Swedbank“ bankuose)

Tai patogus atsiskaitymo būdas, nes pinigai už paslaugas automatiškai nuskaitomi iš kliento sąskaitos. Lėšos nurašomos ir pervedamos iš Jūsų sąskaitos į UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ sąskaitą. E. sąskaitą gausite nemokamai, automatinis apmokėjimas taip pat bus nemokamas. Paslaugą gali užsisakyti savitarnos svetainėje „Mano.penki.lt“ (spustelėkite Mano paslaugos>E.Sąskaita); per el. bankininkystę; nuvykę į savo banko skyrių.

Pastaba. Užsisakant e.sąskaitą per „Mano.penki.lt“, bankų SEB ir Luminor el. bankininkystėje įvedamas mokėtojo kodas ir pasirenkamas paslaugų teikėjas UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“. Pasirinkus „Swedbank“, mokėtojo kodas ir paslaugų teikėjas nustatomas automatiškai.

Jei sąskaitos suma yra iki 0,29 Eur, sąskaita jau apmokėta iki pateikimo dienos arba yra permoka, „UAB Penkių kontinentų komunikacijų centras“ tą mėnesį sąskaitos nepateiks.

Atsisakyti e.sąskaitos galite prisijungę prie banko el. bankininkystės arba nuvykę į banko aptarnavimo skyrių.

4. INTERNETU PERVEDANT Į VIENĄ IŠ UAB „PENKIŲ KONTINENTŲ KOMUNIKACIJŲ CENTRAS“ BANKINIŲ SĄSKAITŲ

Lentelėje pateikiamos UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ sąskaitos bankuose ir nuorodos į bankų el. bankininkystės sistemas.

Bankas Sąskaita Banko kodas
AB SEB LT057044060001309217 70440
AB Luminor
LT374010049500099982 40100
AB Swedbank LT277300010083472144 73000

5. PARDUOTUVĖSE „MAXIMA“

Tai būdas, taupantis Jūsų laiką, nes susimokėti už „Penki“ paslaugas galite tuo pačiu metu, kai einate apsipirkti. „Maxima“ kasoje mokėdamas už prekes tiesiog pasakykite, kad norite susimokėti ir už „Penki“. Pateikite mokėjimo sąskaitą ir paduokite kasininkui grynuosius pinigus arba susimokėkite viena iš mokėjimo kortelių: „Visa“, „Mastercard“ arba „American Express“.

Jei nenorite apsipirkti „Maxima“ parduotuvėje, tačiau esate šalia, galite kreiptis į parduotuvės informacinį skyrių, paduoti sąskaitą ir susimokėti grynaisiais arba minėtomis mokėjimo kortelėmis.

6. PARDUOTUVĖSE „EXPRESS MARKET“

Susimokėkite už „Penki“ paslaugas parduotuvės „Express Market“ kasoje. Atsiskaitymas priimamas grynaisiais pinigais.

7. NAUDOJANTIS „PERLO“ TERMINALAIS

Daugybėje sostinės prekybos vietų yra įrengti „Perlo“ terminalai, per kuriuos patogu susimokėti įvairius mokesčius, taip pat ir už „Penki“ paslaugas. Paduokite sąskaitą ir pinigus kasininkei. Atsiskaitymas priimamas grynaisiais pinigais.

8. „LIETUVOS SPAUDOS“ KIOSKE 

Dar viena patogi atsiskaitymo vieta tiems, kurie važinėja viešuoju transportu ar perka spaudą. Paduokite „Penki“ sąskaitą ir pinigus kiosko darbuotojai. Atsiskaitymas priimamas grynaisiais pinigais.

9. „NARVESEN“ KIOSKE 

Šiuos kioskus žino visi, mėgstantys greitai prabėgomis užkąsti. Paduokite „Penki“ sąskaitą ir pinigus kiosko darbuotojai. Atsiskaitymas priimamas grynaisiais pinigais.

10. PER ELEKTRONINĘ SISTEMĄ „PAYSERA“

Prisijunkite prie „Paysera“ adresu www.paysera.lt. Pasirinkite meniu punktą „Už komunalines paslaugas“. Iškrentančiame Gavėjų sąraše išsirinkite UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ (Skynet / Penki) ir atlikite mokėjimą.

Nors šviesolaidinis „Penki“ internetas prieinamas tik Vilniaus gyventojams, mobilusis „Penki“ internetas pasiekiamas visoje Lietuvos teritorijoje.

Ne, mobilusis internetas veikia tik Lietuvos teritorijoje.

Vienu metu prie vieno maršruto parinktuvo gali būti prijungta iki 15 įrenginių.

Neprijungtas prie elektros lizdo įrenginys interneto ryšį palaiko 6 val.

Jei 10 minučių nesinaudojama „Wi-Fi“ prieiga, interneto ryšys automatiškai nutrūksta. Jis automatiškai atsinaujins, paspaudus bet kurį įrenginio mygtuką arba įrenginiui pradėjus jungtis prie „Wi-Fi“.

Įrenginį galima įkrauti dviem būdais – naudojant adapterį arba tiesiogiai jungiant jį per USB jungtį. Įkrauti jį adapteriu užtruks 3 val., per USB – 4 val.

4G maršruto parinktuvą galima valdyti mygtukais arba per specialią mobiliąją programėlę. (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.alcatel.smartlinkv3&hl=en).

Į interneto naršyklės langą įrašykite adresą http://mobile.hotspot arba http://192.168.0.1. Prisijungimo lange įrašykite numatytą slaptažodį – admin.

Interneto planą galima užsisakyti svetainėje www.penki.lt užpildžius registracijos formą, kreipiantis tel. (8 5) 266 4555, el. paštu info@penki.lt ar užsukus į „Penki“ klientų aptarnavimo skyrių.

Užsisakant „Penki“ mobilųjį internetą, būtina pasirašyti sutartį 24 mėn.

Prašom kreiptis į „Penki“ klientų aptarnavimo skyrių.

Rekomenduojame įrenginiu naudotis aplinkoje, kurios temperatūra nuo 0 °C iki 40 °C, o drėgmės lygis – nuo 10 proc. iki 90 proc. Laikyti įrenginį galima aplinkoje, kurios temperatūra nuo -40°C iki 70 °C, o drėgmės lygis nuo 5 proc. iki 90 proc.

Nemėginkite įrenginio ar jo dalių išardyti. Įrenginio remonto darbus turi teisę atlikti tik kvalifikuoti darbuotojai. Jei kilo klausimų dėl tinkamo įrenginio veikimo, kreipkitės į „Penki“ klientų aptarnavimo skyrių.

Didžiausias įrenginio palaikomas greitis yra 300 Mb/s. Vidutinis greitis 4G ryšio zonoje siekia apie 80 Mb/s.

Eil. Nr. Medžiagos pavadinimas Mato vnt. Kaina € 
1 Maršruto parinktuvas TP-LINK TL Archer C6 AC1200 vnt. 45,00
2 Maršruto parinktuvas TP-LINK Archer AX23 vnt. 83,00
3 TV priedėlis MOTOROLA VIP 1103 vnt. 83,00
4 TV priedėlis MOTOROLA VIP 1003 vnt. 83,00
5 TV priedėlis ARRIS VIP 1113 vnt. 83,00
6 Komutatorius ZYXEL ES-105A vnt. 11,00
7 Komutatorius ZYXEL ES-108A vnt. 14,00
8 Gigabitinis komutatorius ZYXEL GS-105B vnt. 21,00
9 Gigabitinis komutatorius ZYXEL GS-108B vnt. 30,00
10 Optinis modulis 100M Gbic vnt. 32,00
11 Optinis keitiklis 100M vnt. 32,00
12 Optinis modulis 1G Gbic vnt. 47,00
13 Optinis keitiklis 1G vnt. 47,00
14 Telefono adapteris LINKSYS SPA 122 vnt. 72,00
15 Maršruto parinktuvas ZYXEL ADSL2+ P+-660R-T vnt. 31,00
16 TV priedėlio pultas universalus vnt. 18,00
17 TV priedėlio pultas nuo ARRIS 1113 vnt. 18,00
18 TV priedėlio pultas ARRIS NYX (Standart) ir kiti vnt. 7,00
19 TV priedėlio maitinimo blokas vnt. 15,00
20 TV priedėlio laidas (1,5m (arba 3m esant poreikiui)):HDMI; Scart; Scart 3xRCA; A/V-3xRCA;A/V-Scart vnt. 6,00
21 Optinio keitiklio ir komutatoriaus (ZYXEL) maitinimo blokas vnt. 6,00
22 Elementas AAA, AA vnt. 1,00
23 Kištukas RJ45 vnt. 0,25
24 Interneto (UTP) kabelis m 0,25
25 Šakotuvas RJ45 vnt. 1,00
26 Maitinimo lizdas RJ45 vnt. 3,00
Pavadinimas Kaina € 
Pastabos
Filmų 3,50 Mėnesinis mokestis
Laisvalaikio 3,00 Mėnesinis mokestis
Pažintinis+ 3,00 Mėnesinis mokestis
Pramoginis 3,00 Mėnesinis mokestis
Vaikams 3,50 Mėnesinis mokestis
Rusiškas 3,00 Mėnesinis mokestis
Susidėliok 3,00 Mėnesinis mokestis
Europietiškas 1,50 Mėnesinis mokestis
TVPlay Sportas 4,90 Mėnesinis mokestis
TVPlay Filmų 4,90 Mėnesinis mokestis
TVPlay Combo 7,90 Mėnesinis mokestis
Viskas įskaičiuota 22,00 Mėnesinis mokestis
Pavadinimas Kaina 

iki 2021m. balandžio 1d.

Kaina 

nuo 2021m. balandžio 1d.

Pastabos
Plano keitimo mokestis* 15,00 15,00 Vienkartinis mokestis
Popierinės sąskaitos rengimas, administravimas ir siuntimas 0,90 1,50 Mėnesinis mokestis
Adreso keitimas** 19,90 19,90 Vienkartinis mokestis
Adreso keitimas (12 mėn., 24 mėn. terminuota sutartis) 9,90 9,90 Vienkartinis mokestis
Pristabdymas (laikinas, iki 3 mėn. per metus) 0,87  – Vienkartinis mokestis
Pakartotinis paslaugų įjungimas (po paslaugų sustabdymo dėl skolos) 8,00 8,00 Vienkartinis mokestis
Pakartotinis paslaugų pajungimas po laikino sustabdymo 8,00 Vienkartinis mokestis
Interneto prijungimo mokestis 49,79 49,79 Vienkartinis mokestis
Skolos administravimo mokestis 2,50 Vienkartinis mokestis
Skaitmeninės IP televizijos aktyvinimo mokestis 15,00 15,00 Vienkartinis mokestis
Interneto sutarties pratęsimo mokestis 15,00 15,00 Vienkartinis mokestis
Skaitmeninės IP televizijos sutarties pratęsimo mokestis 15,00 15,00 Vienkartinis mokestis
Papildomos skaitmeninės IP televizijos aktyvinimo mokestis 15,00 15,00 Vienkartinis mokestis
TV priedėlio keitimo mokestis 10,00 10,00 Vienkartinis mokestis
Pavadinimas Kaina   Pastabos
Belaidis „Wi-Fi“ maršruto parinktuvas „TP-LINK Archer C6 AC1200“ 4,95 pasirašant neterminuotą sutartį
3,75 pasirašant 12 mėn. sutartį
2,50 pasirašant 24 mėn. sutartį
Belaidis „Wi-Fi“ maršruto parinktuvas „TP-LINK Archer C7 AC1750“

 

 

Mobilusis 4G maršruto parinktuvas

8,95 pasirašant neterminuotą sutartį
6,00 pasirašant 12 mėn. sutartį
4,00 pasirašant 24 mėn. sutartį
4,50 pasirašant 24 mėn. sutartį

Vykdytojas turi teisę keisti savo teikiamų paslaugų įkainius.
Vykdytojo įkainius galima rasti Vykdytojo interneto svetainėje www.penki.lt arba gauti paskambinus tel. 8 5 266 4555 Vykdytojo klientų aptarnavimo skyriui.

Pavadinimas Kaina 
Pastabos
Skubus prijungimas 15,00 Vienkartinis mokestis
Mokamas vizitas (1 val.) 30,00 Vienkartinis mokestis
IT sistemų diegimas, konfigūravimas ir remontas (1 val.) 30,00 Vienkartinis mokestis
Papildomi įrengimo darbai (1 val.) 30,00 Vienkartinis mokestis

Papildomų darbų ir vizitų kaina yra apvalinama 30 minučių tikslumu, išskyrus pirmąją vizito valandą, kuri skaičiuojama kaip 1 pilna valanda.

Vykdytojas turi teisę keisti savo teikiamų paslaugų įkainius.
Vykdytojo įkainius galima rasti Vykdytojo interneto svetainėje www.penki.lt arba gauti paskambinus tel. 8 5 266 4555 Vykdytojo klientų aptarnavimo skyriui.

Pavadinimas Kaina   Pastabos
Statinis IP adresas 1,20 Mėnesinis mokestis
Domeno .lt palaikymas 10,16 Metinis mokestis
Reverso keitimas 1,45 Vienkartinis mokestis

Vykdytojas turi teisę keisti savo teikiamų paslaugų įkainius.
Vykdytojo įkainius galima rasti Vykdytojo interneto svetainėje www.penki.lt arba gauti paskambinus tel. 8 5 266 4555 Vykdytojo klientų aptarnavimo skyriui.

Vartotojų apsauga

Kliento (vartotojo) prašymą, pasiūlymą ar skundą Bendrovė išnagrinėja ir išsiunčia Klientui atsakymą ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Kliento prašymo, pasiūlymo ar skundo gavimo dienos. Atsakymas į Kliento prašymą, pasiūlymą ar skundą pateikiamas raštu arba ta pačia forma, kuria gautas Kliento prašymas, pasiūlymas ar skundas.

Jeigu ginčo ar nesutarimo nepavyksta išspręsti derybų būdu, ginčas gali būti sprendžiamas neteismine tvarka. Vartotojų ir elektroninių ryšių paslaugų teikėjų ginčus nagrinėja Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2015 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. 1R-382 patvirtintose Vartojimo ginčų neteisminio sprendimo procedūros taisyklėse nustatyta tvarka (http://rrt.lt/lt/alternatyvus-gincu-nagrinejimas.html). Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos adresas Algirdo g. 27A, LT-03219 Vilnius, internetinės svetainės adresas www.rrt.lt.

Taip pat vartotojas gali užpildyti prašymo formą Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje adresu https://ec.europa.eu/odr/.

Paslaugų teikimo sąlygos iki 2021 m. balandžio 1 d.

Paslaugų teikimo sąlygos nuo 2021 m. balandžio 1 d.

Užsakymo forma nuo 2021 m. balandžio 1 d.

Jeigu gedimas įvyko dėl paslaugos teikėjo veiksmų, jis šalinamas NEMOKAMAI.

30 Eur su PVM valandinis vizito mokestis taikomas tuomet, jei:

  • Jūsų valdose sugadinti ar nutraukti laidai;
  • netinkamai sujungta įranga;
  • sugadinta paslaugai teikti reikiama įranga ar jos nustatymų parametrai;
  • gedimas Jūsų naudojamoje įrangoje ar prietaisuose (kompiuteris, televizorius, išmanusis telefonas, maršruto parinktuvas).

Specialistas gali atlikti darbus, būtinus gedimui pašalinti, taip pat kliento pageidaujamus kompiuterinio tinklo / įrangos derinimo darbus už valandinį 30 Eur su PVM mokestį.

Papildomų darbų ir vizitų kaina yra apvalinama 30 minučių tikslumu, išskyrus pirmąją vizito valandą, kuri skaičiuojama kaip 1 pilna valanda.

Panaudotos medžiagos ar įranga ir atlikti darbai yra fiksuojami darbų atlikimo aktu bei patvirtinami užsakovo parašu.

Suma už atliktus specialisto darbus ir medžiagas įtraukiama į einamojo mėnesio sąskaitą.

Papildomi darbai – tai Jūsų pageidaujami darbai, kurie nėra įtraukti į pagrindinius įrengimo darbus. Papildomiems darbams taip pat priskiriami darbai, kuriuos „Penki“ specialistas prisiima atlikti.

Jei pageidausite, kad specialistas išvedžiotų laidus maršruto parinktuvui ar TV priedėliui prijungti didesniu atstumu, nei nustatyta paslaugos įrengimo darbų standartuose, darbai bus apmokestinami pagal papildomų darbų tarifus. Papildomų darbų metu sunaudotos medžiagos – papildomai pagal kainoraštį.

Papildomiems darbams panaudotų medžiagų kaina į valandinį papildomų darbų įkainį neįskaičiuojama.

Į pagrindinius televizijos paslaugų įrengimo darbus įskaičiuojamos šios paslaugos.

  1. Abonentinės linijos iki 10 m nutiesimas iki paslaugos įvado.

Jeigu pageidaujate paslaugos įvadą ar galinės įrangos liniją įrengti didesniu nei 10 m atstumu, darbai apmokestinami pagal papildomų darbų tarifus.

  1. Paslaugos įvado montavimas ir prijungimas prie abonentinės linijos (kai yra naudojama FTTB paslauga – ryšio kištukinis lizdas, kabelio antgalis; kai yra naudojama FTTH paslauga – optinis keitiklis). Abonentinės linijos įrengimas atliekamas per esamus ryšio kanalus arba tvirtinant laidą laikikliais suderintu su klientu maršrutu. Darbai atliekami iki paslaugos įvado.

Jeigu pageidaujate, abonentinę liniją (neviršijančią 10 m) specialistas sutvirtina be papildomo mokesčio.

  1. Galinio įrenginio linijos (ne daugiau kaip 10 m) sujungimas su paslaugos įvadu ir galiniu įrenginiu.

Ši linija tvirtinama laikikliais už papildomų darbų mokestį.

  1. Standartinis „Penki“ siūlomo maršruto parinktuvo konfigūravimas.
  2. Paslaugos veikimo demonstravimas.

Pagrindinių įrengimo darbų medžiagos yra įskaičiuotos į paslaugos diegimo mokestį.

  • Belaidį interneto („Wi-Fi“) ryšio signalą gali blokuoti fizinės kliūtys: blokinės ar medinės sienos, baldai, kiti objektai. Atkreipkite dėmesį – kuo daugiau kliūčių tarp „Wi-Fi“ prieigos taško ir naudojamo įrenginio, tuo silpnesnis gali būti ryšio signalas.
  • Ryšio trikdžių gali kilti tuomet, jei juo neleistinai naudojasi pašaliniai. Todėl pirmas darbas prisijungus prie maršruto parinktuvo turėtų būti slaptažodžio pakeitimas. Rekomenduojama, kad jis būtų unikalus, sudarytas iš kuo daugiau skirtingų simbolių (raidės, skaičiai, kiti ženklai).
  • Ryšys gali strigti dėl didelio naudotojų skaičiaus ar kaimynystėje esančių maršruto parinktuvų įtakos. Rekomenduojame išjungti / įjungti savo maršruto parinktuvą, kad šis naudotų laisvesnį kanalą.
  • Siekiant užtikrinti sklandų ryšį, svarbu ir tai, kokioje vietoje įrengtas „Wi-Fi“ maršruto parinktuvas. Jis neturėtų būti labai arti prie lauko sienos, didelių metalinių objektų, stovėti ant žemės ar uždaroje spintelėje.
  • Atkreipkite dėmesį į tai, kokį tinklo adapterį naudoja Jūsų įrenginys. Didžiausią greitį garantuoja 802.11ac protokolas, veikiantis iškart dviem dažniais ir realiomis sąlygomis pasiekiantis iki kelių šimtų Mb/s greitį.
  • Trikdžių gali sukelti ir pasenusi belaidžio adapterio tvarkyklės (angl. driver) programinė įranga. Kad taip nenutiktų, naudokite naujausią programinės įrangos versiją ir laikykitės gamintojų reglamentų.
  • Kartais interneto greičio lėtėjimą lemia naudojamos failų parsisiuntimo programos (P2P), kurios gali išnaudoti visą interneto srautą. Kad taip nenutiktų, apribokite failų parsisiuntimo greitį.
  • Trikdžių gali sudaryti ir Jūsų namuose esanti buitinė technika (mikrobangų krosnelė, radijo telefonai, apsaugos davikliai ir kt.), jei ji veikia 2,4 GHz „Wi-Fi“ diapazone. Tokiu atveju naudokite maršruto parinktuvą, veikiantį 5 GHz dažnių diapazone ir taip pagerinkite ryšio signalą.

Bendri nustatymai:

Laiškų gavimo serverio adresas (Incoming mail server (POP3)): post.penki.lt

Laiškų išsiuntimo serverio adresas (Outgoing mail server (SMTP)): post.penki.lt

Abonento vardas (User name): turi būti toks pat kaip ir el. paštas.

Prievadai:

POP3: 110

SMTP: 587

 

Išsiuntimo serveris (STPM) reikalauja autorizacijos, todėl reikia pažymėti atitinkamus papildomus nustatymus, pvz.

Outgoing server pažymėti varnelę my outgoing server (SMTP) requires authentication

 

Daugiau informacijos instrukcijoje.

Internetinės televizijos (WEB TV) gali nerodyti dėl kelių priežasčių:

  1. Blokuoja ugniasienė (angl. firewall). Tokiu atveju reikėtų atlikti jos patikrinimą – išjunti „Windows“ ugniasienę arba papildomą ugniasienę, esančią kartu su antivirusine programa, ir tada patikrinti, ar ji veikia.
  2. Jei turite maršruto parinktuvą (angl. router), tikėtina, kad jis nepalaiko multicast srauto arba yra išjungtas. Patikrinti tai galima atjungus maršruto parinktuvą ir pagrindinį laidą prijungus tiesiai prie kompiuterio.
  3. Galimi naršyklės sutrikimai, todėl siūlytume pabandyti kitas naršykles (Mozilla, Opera, Internet Explorer). Tačiau įdiegiant VLC grotuvą, reikia pasirinkti įrašymo tipą „full“, kad įsirašytų viskas.

Pašto gavimo serveris (POP3): post.penki.lt
Pašto siuntimo serveris (SMTP): post.penki.lt
Vartotojo vardas: el. pašto adresas

Tai padaryti galima tinklalapyje adresu http://ip.5ci.lt/.

Ne, prijungti kelis kompiuterius per belaidį ryšį „Penki“ tinkle galima tik naudojant belaidį maršruto parinktuvą.

Tinka bet koks „Ethernet“ technologijos maršruto parinktuvas su standartine konfigūracija. DSL technologijos maršruto parinktuvai mūsų tinkle neveikia.

Jums reikėtų įsigyti specialų įrenginį – maršruto parinktuvą, kurį tinklo kabeliu įjungę į „Internet“ arba WAN lizdą, turėtumėte paskambinti į techninės pagalbos skyrių.

Įrangą, kurią norite grąžinti ar pasikeisti, galima atnešti į klientų aptarnavimo skyrių, esantį Vilniuje, Kareivių g. 2, Vilnius.

Jei naudojantis nuotolinio valdymo pultu TV priedėlyje matote mirksinčius šviesos diodų indikatorius, pabandykite televizijos priedėlį paleisti iš naujo ir patikrinkite pultelio elementus.

Pabandykite iš naujo paleisti komutatorių (angl. switch) ir televizijos priedėlį (angl. set-top box) – iš šių įrenginių ištraukite maitinimo laidą ir palaukę apie pusę minutės juos įjunkite vėl. Jei televizoriaus ekrane matote užrašą „Menu“ ir „Restart“, patikrinkite, ar tikrai laidas prijungtas prie TV priedėlio. Jei tai nepadeda, pabandykite iš naujo paleisti priedėlį ir krovimosi pradžioje TV priedėlio pulte keletą kartų paspauskite „Meniu“ mygtuką, kol televizoriaus ekrane mėlyname fone pasirodys meniu. Ten pasirinkite punktą „System“ ir „Clear Local Storage“. Tai atlikę rinkitės „Factory restore“. Kaskart renkantis Jūsų bus paklausta, ar tikrai norite atlikti šį veiksmą. Abiem atvejais pasirinkite teigiamą atsakymą. Meniu pasirinkite „Exit“ punktą ir „Save and reboot“.

Pabandykite atsidaryti bet kurį tinklalapį ir pasinaudokite MAC adreso keitimo savitarnos sistema. Jei atidarius interneto naršyklę MAC adreso keitimo savitarnos puslapis neįsikrauna, paskambinkite į „Penki“ techninės pagalbos skyrių. Skambinant būtina žinoti sutartį pasirašiusio asmens vardą, pavardę, asmens kodą ir sutarties numerį.

Išmaniąją „Penki“ televiziją nemokamai galima išbandyti mūsų klientų aptarnavimo skyriuoje, esantį Kareivių g. 2, I aukštas.

Taip, tokį nuotolinio valdymo pultą galima įsigyti „Penki“ klientų aptarnavimo skyriuje, esančiame Kareivių g. 2 (I aukštas). Darbo laikas: pirmadienį–penktadienį nuo 8:00 val. iki 18:00 val. (be pietų pertraukos).

Išmaniosios „Penki“ televizijos rodomų kanalų sąrašą rasite čia.

Taip, tarp valdymo pulto ir priedėlio neturi būti jokių pašalinių daiktų / sienų.

Negalima. Norint matyti išmaniąją televiziją būtina įsigyti UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ parduodamus TV priedėlius, nes išmaniosios televizijos programinė įranga nėra suderinta su kitais TV priedėliais.

Galima, tačiau prijungus kelis televizorius prie vieno TV priedėlio, jie vienu metu rodys tą patį kanalą. Norint, kad televizoriai rodytų skirtingus kanalus, reikia įsigyti kelis TV priedėlius.

TV priedėlį prijungus prie televizoriaus SCART jungtimi, skaitmeninis signalas paverčiamas analoginiu, o prijungus HDMI jungtimi, signalas iki pat televizoriaus atkeliauja skaitmeniniu pavidalu. Todėl šia jungtimi atkeliaujančio vaizdo kokybė yra geresnė.

Galimi keli prijungimo būdai:

  1. SCART jungtimi
  2. HDMI jungtimi
  3. Y-PB-PR ir TOSLINK jungtimis
  4. Y-PB-PR ir SPDIF jungtimis
  5. Y-PB-PR ir L-R jungtimis

Taip, galima, jei TV kanalas rodomas 2 ar daugiau kalbų. Kalbą galima pakeisti televizoriaus ekrane – tereikia paspausti geltoną pulto mygtuką.

Tai pagrindinė išmaniosios televizijos komplekto dalis, televizoriaus priedas. Prie pastarojo jis jungiamas tam, kad būtų galima matyti aukštos kokybės išmaniąją televiziją.

  • Išmaniosios televizijos žiūrovai gali mėgautis ne tik didelės raiškos vaizdu ir puikiu garsu, bet ir valdyti televizijos turinį, pvz., sustabdyti TV transliacijos vaizdą ar atsukti jau įrašytas laidas.

Išmaniosios televizijos žiūrovams siūloma daug papildomų paslaugų, kurių negali pasiūlyti įprastinės televizijos.

Televizija internetu (WEB TV) neveiks, jeigu:

  • Jūsų kompiuteryje bus įdiegta naujesnė nei „VLC 0.8.6 media player“ versija;
  • VLC leistuvas bus be „ActiveX“ funkcijos;
  • Prie maršruto parinktuvo (angl. router), nepalaikančio multicast režimo, bus prijungti keli kompiuteriai;
  • Jūsų kompiuteryje bus blogai sukonfigūruotas firewall;
  • Kai kuriais atvejais VLC leistuvą gali blokuoti antivirusinė programa.

Šiuo metu per WEB TV galima matyti 7 lietuviškus kanalus: LNK, LRT HD, BTV, „Lrytas TV“, „TV1“, „LRT Plius” ir „Info TV”.

Jeigu esate „Penki“ klientas, Jums tereikia apsilankyti svetainėje www.penki.tv ir įdiegti VLC leistuvą su „ActiveX“ funkcija. Atlikę šiuos veiksmus galėsite nemokamai žiūrėti WEB TV.

Ne. Rekomenduojama naudoti „Google Chrome“, „Microsoft Edge“, „Mozilla Firefox“ naršykles.

Maršruto parinktuvas būtinai turi palaikyti multicast režimą.

Įrengimas ir televizijos aktyvinimas nemokamas, pasirašius 24 mėn. sutartį. Standartinis įrengimo mokestis – 49,79 Eur, TV aktyvinimas – 15,00 Eur.

TV priedėlio modelis yra rašomas ant įrenginio nugarėlės priklijuotame lipduke. Jį taip pat galite sužinoti TV ekrane: grafinėje TV vartotojo sąsajoje – „Meniu“ punktą „Nustatymai“ → „Sistemos informacija“.

Interneto „Penki“ tinklas jungia daugumą Vilniaus miesto mikrorajonų: Šeškinę, Fabijoniškes, Pašilaičius, Viršuliškes, Justiniškes, Lazdynus, Karoliniškes, Žvėryną, Žirmūnus, Pilaitę, Antakalnį, Baltupius, Jeruzalę, Naujamiestį, Santariškes, Šnipiškes, Perkūnkiemį, Bajorų kalvas.

Šviesolaidinį interneto „Penki“ tinklą jungia ne įprasti variniai, o optiniai kabeliai, kuriais informacija perduodama naudojant šviesą, o ne elektros impulsus.

  • Kitaip nei įprasto, šviesolaidinio tinklo neveikia aplinkos trukdžiai (blogas oras, prie tinklo esantys elektros prietaisai ir kt.);
  • Šviesolaidiniais kabeliais signalas sklinda kur kas toliau negu variniais;
  • Dėl didesnio signalo dažnio, šviesolaidžiu perduodamos tūkstančius kartų didesnės greitaveikos.

Dažniausiai tai atsitinka dėl to, kad el. paštas užkrėstas virusu arba Jūs išsiuntėte iš savo el. pašto dėžutės laišką, kuris primena reklaminį brukalą (Spam). Tokiu atveju Jūsų IP adresas įtraukiamas į juodąjį sąrašą ir Jūsų laiškai blokuojami – jų iš viso nebegalite išsiųsti arba jie išsiunčiami, tačiau adresatai jų negauna.

Pasitikrinti, ar Jūsų IP nepateko į juodąjį sąrašą, galite čia: http://whatismyipaddress.com/blacklist-check

Pašalinti savo IP iš juodojo sąrašo galite čia: http://whatismyipaddress.com/blacklist-removal arba https://glockapps.com/how-to-remove-ip-address-from-blacklist/

PENKI klientams nemokamai suteikiamas dinaminis IP adresas naudojant GO ir RUN interneto planus. Nors dinaminis IP adresas yra laikinas, tačiau PENKI klientams jis keičiamas labai retai. Keitimas vyksta papildomai neįspėjus.

Statinis IP adresas PENKI klientams suteikiamas naudojantis FLY interneto planu arba gali būti suteiktas už papildomą mokestį – 1,20 Eur/mėn.

„Penki“ interneto svetainėje galite pasitikrinti interneto greitį. Greičio matuoklė jums parodys, koks šiuo metu jūsų namuose yra interneto greitis. Greičio matuoklę rasite čia.

Savo paštą galite pasitikrinti ir neturėdamas elektroninio pašto programos (pvz., „MS Outlook Express“), tiesiog internete:

https://mail.penki.lt

Nuo 2018-02-12 naudokitės naujomis pašto dėžutėmis su galūne @post.penki.lt.
Senosios dėžutės su @post.skynet.lt pasiekiamos iki 2018-03-31.

Kad neprarastumėte laiškų, prašome perkonfigūruoti naudojamą el. pašto programą pagal šią instrukciją.

 

Laiškų gavimo serverio adresas (Incoming mail server (POP3)): post.penki.lt

Laiškų išsiuntimo serverio adresas (Outgoing mail server (SMTP)): post.penki.lt

Tai priklauso nuo to, kokį interneto „Penki“ planą pasirinkote.

  • Planų GO ir RUN naudotojams suteikiami dinaminiai (kintantys) IP adresai.
  • Plano FLY naudotojams suteikiamas statinis (pastovus) IP adresas.

Visiems interneto „Penki“ naudotojams suteikiamas išorinis IP adresas. Tai toks kompiuterio (tinklo plokštės) IP adresas, kuris yra unikalus ir pasiekiamas iš bet kurio pasaulio tinklo, prijungto prie interneto.

Kiekvienas prie interneto besijungiantis kompiuteris turi savo IP adresą. Kiekvieną kartą įrenginiui jungiantis prie interneto, jo statinis IP adresas išlieka toks pats. Dinaminis IP adresas yra laikinas, todėl prisijungus prie interneto jis gali būti vis kitoks, t. y. serveris kompiuteriui priskiria naują adresą, parinktą iš tuo metu esančių laisvų adresų.

Interneto „Penki“ naudotojams nėra taikomi jokie apribojimai.

Abonementinis interneto „Penki“ mokestis pradedamas skaičiuoti nuo darbų atlikimo akto pasirašymo datos, t. y. nuo dienos, kai pradedamos teikti paslaugos.

Taip, prekiaujame. Įsigyti prekę galima atvykus į „Penki“ klientų aptarnavimo skyrių, įsikūrusį Vilniuje, Kareivių g. 2, I aukšte, arba paskambinus telefonu ir užsisakius įrenginį.  Maršruto parinktuvą už papildomą mokestį Jums gali prijungti mūsų specialistas.

Norint naudotis belaidžiu „Penki“ ryšiu, reikalingas belaidis maršruto parinktuvas (angl. router). Šis įrenginys leis naudotis internetu prie kompiuterio neprijungus jokio laido. Jeigu įrenginio nepavyks nustatyti patiems, mūsų specialistai jį sukonfigūruos už papildomą mokestį.

Interneto „Penki“ sparta į užsienį (t. y. naršant nelietuviškose svetainėse, pavyzdžiui, „Youtube“, „Gmail“, „Facebook“ ir kt.) ir papildomomis paslaugomis.

Duomenų priėmimo ir siuntimo greitis Lietuvoje ir užsienyje priklauso nuo interneto „Penki“ turimo plano.

Didžiausia plano greitaveika (Lietuvoje / užsienyje):

GO – iki 100 Mb/s / iki 100 Mb/s;

RUN – iki 1 Gb/s / iki 500 Mb/s;

FLY – iki 1 Gb/s / iki 1 Gb/s.

 

Pastaba. Didžiausia interneto „Penki“ sparta (1 Gb/s) galima tik esant techninėms galimybėms.

Kompiuteryje turi būti LAN tinklo plokštė. Ji gali būti jau integruota į pagrindinę (angl. motherboard) kompiuterio plokštę.

Norint priimti interneto „Penki“ 1 Gb/s spartą, reikalingas kompiuteris su gigabitine tinklo plokšte. Prijungdami kelis kompiuterius, naudokite gigabaitinį maršruto parinktuvą.

Tokia galimybė suteikiama interneto „Penki“ klientams, užsisakiusiems šviesolaidinio interneto planus GO, RUN, FLY.

Pastaba. Didžiausia interneto „Penki“ sparta (1 Gb/s) galima tik esant techninėms galimybėms.

Esant techninėms galimybėms, maksimali 1 Gb/s šviesolaidinio „Penki“ interneto sparta teikiama klientams, pasirinkusiems planą FLY. Svarbu pabrėžti, kad 1 Gb/s sparta pasiekia ne tik atskirą miesto rajoną ar jame esantį namą, bet ir konkretų naudotoją.

Greitesnis duomenų siuntimas leidžia taupyti laiką, rinktis daugiau skirtingų paslaugų, pvz., galėsite bendrauti su draugais ar verslo klientais didelės raiškos multikonferencijoje.

Galima. Tokiu atveju reikės iš karto sumokėti visą prijungimo mokestį.

Interneto „Penki“ sutartį, priklausomai nuo kliento poreikių ir tuo metu vykdomos akcijos, galima pasirašyti tiek terminuotam, tiek neterminuotam laikotarpiui.

Gaukite Jums tinkamiausią pasiūlymą

Nurodykite savo kontaktus, ir mes su Jumis susisieksime.

Gaukite Jums tinkamiausią pasiūlymą

Nurodykite savo kontaktus, ir mes su Jumis susisieksime.

Ačiū! Jūsų duomenys sėkmingai priimti.

Vadybininkas su Jumis susisieks artimiausiu metu.