fbpx ...

Jaunesnysis (-ioji) IT specialistas (-ė)

Penki internetas verslui ir išmanioji televizija
Vilnius

Nuo 1 500 iki 2 000 €/ mėn. (bruto)

Darbo pobūdis:

Pagalba naudotojams:

  • Teikti profesionalią pagalbą naudotojams telefonu, el. paštu ar gyvai.
  • Spręsti technines problemas, diagnozuoti programinės įrangos gedimus ir eskaluoti sudėtingas problemas atitinkamoms palaikymo komandoms.

 

Užduočių valdymas:

  • Registruoti, prioretizuoti užduotis ir užtikrinti tvarkingą ir tikslią dokumentaciją.
  • Stebėti ir valdyti užduočių būsenas, kad būtų užtikrinti SLA įsipareigojimai.
  • Informuoti naudotojus apie užduoties vykdymo būseną.

 

Techninės ir programinės įrangos gedimų diagnozavimas

  • Diagnozuoti ir šalinti techninės ir programinės įrangos gedimus stacionariems ir nešiojamiems kompiuteriams, mobiliems ir periferiniams įrenginiams.
  • Atlikti programinės įrangos diegimą, atnaujinimus ir konfigūracijos pakeitimus.

 

Naudotojų paskyrų valdymas

  • Prisidėti prie paskyrų sukūrimo, keitimo ir šalinimo, taip pat slaptažodžių keitimo ir prieigų nustatymo.

 

Dokumentacija ir žinių bazė

  • Palaikyti ir atnaujinti informaciją apie žinomas problemas ir jų sprendimą.
  • Prisidėti prie žinių bazės kūrimo ir palaikymo.

 

Nuotolinis naudotojų palaikymas

  • Teikti pagalbą naudotojams nuotoliniu būdu.
  • Išnaudoti nuotolinio palaikymo įrankius gedimų diagnozavimui ir problemų sprendimui.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis/aukštasis su IT susijęs išsilavinimas; 
  • Nuo 1 m. panašaus darbo patirtis; 
  • Puikūs problemų sprendimo ir kritinio mąstymo įgūdžiai;
  • Stiprūs komunikavimo įgūdžiai;
  • Operacinių sistemų  (Windows, macOS, iOS, Android) ir bazinės programinės žinios;
  • Darbo patirtis su „service desk“ ir nuotolinio palaikymo programine įranga;
  • Gebėjimas atlikti darbus nustatytais terminais ir suvaldyti sudėtingas situacijas;
  • Geros lietuvių ir anglų kalbos žinios (rusų kalba – privalumas).

 

Privalumu laikytume:

  • ITIL sertifikatą;
  • Patirtį dirbant su „service desk“ programine įranga Servicenow ar Jira Service Management;
  • Bazines skriptavimo ar automatizacijos žinias.

Įmonė siūlo:

  • Kvalifikacijos kėlimo galimybes;
  • Dinamišką, į inovacijas orientuotą darbo aplinką tarptautinėje IT įmonių grupėje;
  • Pagal ITIL standartus organizuotus darbo procesus;
  • Galimybę naudotis papildomomis biure įrengtomis sporto, pramogų ir poilsio zonomis;
  • Specialias partnerių nuolaidos;
  • Tradicines įmonės darbuotojams organizuojamas šventes (vasaros, žiemos, augintinių, ledų dienos ir pan.).
  • Galimybę dalį laiko dirbti iš namų.

Aplikuoti

Gaukite Jums tinkamiausią pasiūlymą

Nurodykite savo kontaktus, ir mes su Jumis susisieksime.

Gaukite Jums tinkamiausią pasiūlymą

Nurodykite savo kontaktus, ir mes su Jumis susisieksime.

Ačiū! Jūsų duomenys sėkmingai priimti.

Vadybininkas su Jumis susisieks artimiausiu metu.