swipe

Traukite nuotrauką, kad pamatytumėte kitą

2020 m. gegužės 6 d., trečiadienis

PKKC klientų aptarnavimo centras vėl atvėrė duris savo klientams

Antradienį, gegužės 5 d.,  po gan ilgo laikotarpio pirmieji „Penki“ šviesolaidinio interneto tinklo klientai vėl apsilankė PKKC klientų aptarnavimo centre. Tai, kad vien per pirmą pusvalandį aptarnauta keliolika žmonių, įmonės atstovų teigimu, tik rodo, kad gyvas bendravimas jiems –  labai svarbus ir lauktas.

Pasak PKKC direktoriaus Romo Rimgailos, poreikis grįžti prie įprasto darbo ritmo kasdien vis didėja. Klientų aptarnavimo centro atidarymui rengtasi jau balandžio mėnesį, žinoma, derintos tam tikros procedūros, kad būtų užtikrinti tiek klientų, tiek įmonės darbuotojų saugumo reikalavimai. Nuo šiol čia besilankysiantiesiems pateikta informacija, kad vienu metu patalpoje prie skirtingų kasų aptarnaujama tik po du asmenis, prašoma atsiskaityti tik banko kortelėmis, be abejo, darbuotojus ir klientus skiria apsauginis atitvaras, pasirūpinta visomis apsaugos priemonėmis: dezinfekciniu skysčiu, vienkartinėmis pirštinėmis ir kaukėmis, jei kartais klientai jų neturėtų. Kas keletą valandų bus nuolat atliekama patalpų dezinfekcija.

„Kaip visuomet, taip ir šiuo periodu, pagrindinis mūsų žvilgsnis nukreiptas į klientus ir kuo prieinamesnį paslaugų teikimą. Pastaruoju metu sulaukėme nemažai klientų skambučių ir prašymų atidaryti Klientų aptarnavimo skyrių, nes visgi fizinis kontaktas mūsų žmonėms yra be galo svarbus. Jei kalbėtume apie naudojimosi mūsų paslaugomis tendencijas ir vartotojų įpročius, kai kuriuos jų lėmė susidariusi situacija šalyje. Kadangi daug žmonių ėmė dirbti iš namų, žymiai padidėjo keitimosi duomenimis srautai. Namuose atsiradus daugiau šeimos narių, kurie vienu metu naudojasi internetu prisijungdami per belaidžius įrenginius, pastebimai išaugo ir poreikis užsisakyti didesnę interneto greitaveiką. Pardavėme labai daug tinklo įrangos, leidžiančios per „Wi-Fi“ ryšį teikti ženkliai didesnę interneto spartą. Taip pat padaugėjo ir papildomų TV kanalų (ypač skirtų vaikams ar pramoginių) užsakymų. Natūralu, kad žmonėms daugiau laiko praleidžiant namuose, televizija ir internetas tapo kone pagrindiniu ne tik žinių, bet ir laisvalaikio leidimo kanalu“, – pasakoja Romas Rimgaila.

Pasak vadovo, šiandien įmonė stengiasi kiek įmanoma lanksčiau teikti savo paslaugas, atsižvelgti į žmogiškuosius faktorius ir tęsdama verslo įsipareigojimus būti socialiai atsakinga: jau karantino pradžioje siekiant minimaliai sumažinti senjorų, kuriems per 65 m., fizinio kontakto riziką mokant už paslaugas prekybos centruose ar kitose viešose vietose, jiems karantino metu nuspręsta kompensuoti abonementinius mokesčius. Be to, tiek verslo, tiek privatiems klientams šiuo metu suteikiama daugiau papildomų paslaugų, laikinai netaikomas įrangos atjungimas nepaisant kai kurių neatliktų mokėjimų. 

Privačių klientų skyriaus vadovės Gintarės Vrubliauskaitės teigimu, klientams šis periodas nebuvo lengvas, jie pajuto tam tikrą diskomfortą, nes visuomet buvo įpratę prie tiesioginio kontakto su paslaugų teikėjais. Vos paskelbus, kad atnaujinamas klientų aptarnavimo centro darbas, šie nekantriai skambino, klausdami, kada bus galima atvykti, kaip pasirūpinti saugumu atvykus ir kt. Nuo pat antradienio ryto iki pietų už paslaugas čia susimokėjo per 40 klientų.

„Nors klientai turi galimybę už paslaugas susimokėti internetu, o kilus klausimams susisiekti nuotoliniu būdu, jiems visgi priimtiniau atvykti gyvai. Sustabdžius fizinę aptarnavimo galimybę jau pirmomis karantino dienomis skambučių srautas padidėjo dvigubai. Tai pasakytina ne tik apie privačių klientų aptarnavimo sektorių, bet ir Techninės pagalbos skyrių, – pasakoja Gintarė. – Kadangi bendraujame ne tik telefonu, bet ir susirašinėjimo programėle realiuoju laiku, įprasto dviejų savaičių užklausų srauto šiuo metu sulaukiame per penkias dienas. Nors pateikėme kiek įmanoma tikslesnę informaciją, tačiau, kaip įprasta, ne visi siunčiamą informaciją paskaito, sužiūri, tad kyla įvairių papildomų klausimų, ypač dėl įrangos keitimo, sutarčių pratęsimo. Kadangi ne visi turi galimybę sutartį pasirašyti nuotoliniu būdu, ją pristatome į namus, be abejonės, laikydamiesi saugos reikalavimų ir iš anksto susitarę su klientu. Tokios tvarkos laikomės ir gedimų atveju: jei jų neįmanoma atlikti nuotoliniu būdu, mūsų darbuotojai vyksta į kliento namus“. 

Pasak Gintarės, paskambinus klientams pokalbiai šiuo metu tampa ilgesni, nes darbuotojoms tenka užduotis ne tik atsakyti į įprastus klausimus, bet ir išsamiai paaiškinti, kad įmonė šimtu procentų pasiruošusi jiems pagelbėti iškilus įvairioms situacijoms, neretai ir nuraminti, kad ir toliau rūpinamasi jų poreikiais, užtikrinant maksimalų saugumą bei paslaugų kokybę.

„Norime patikinti, kad, nepaisant aplinkybių, pirmiausia mums – klientas, patenkintas tiek paslaugomis, tiek individualius jo lūkesčius atitinkančiu aptarnavimu. Džiaugiamės vėl atvėrę duris ir tikimės sklandaus tolesnio darbo“, – sako Gintarė.

Naujienos

Sekite naujienas ir sužinokite, ką naujo Jums siūlome, pranešame ar kviečiame išbandyti. Gaukite informaciją apie svarbiausius „Penki“ įvykius pirmieji.

Visos naujienos