swipe

Traukite nuotrauką, kad pamatytumėte kitą

2020 m. gruodžio 14 d., pirmadienis

„Penki“ klientus aptarnaus nuotoliniu būdu

Informuojame, kad LR Vyriausybei dar labiau sugriežtinus karantino sąlygas, nuo š.m. gruodžio 16 d. (trečiadienio) „Penki“ Klientų aptarnavimo centras (Kareivių g. 2, Vilnius) dirbs tik nuotoliniu būdu, t.y., laikinai lankytojai nebus priimami.

Šiuo metu mums svarbiausia visų Jūsų sveikata, tad tikimės, kad ir toliau bendrausite su mumis kitais būdais: el. paštu info@penki.lt ar telefonu (8 5) 266 4555.

 

Mūsų konsultantai dirba:

I–V 8:00-22:00 val.
VI-VII ir švenčių dienomis 10:00-20:00 val.

Paprastai į el. pašto užklausas atsakome per dvi paras, tačiau šiuo metu dėl karantino sąlygų padidėjusio skambučių bei pranešimų srauto atsakymo gali tekti laukti šiek tiek ilgiau, nei įprastai. Tikimės supratimo.

Primename, kad atsiskaityti už „Penki“ paslaugas galite šiais netiesioginiais būdais:

1. Savitarnos sistemoje https://mano.penki.lt . Jei dar nesate užsiregistravę, pats laikas išmėginti šį šiuolaikišką būdą.

2. Naudodamiesi el. sąskaita. Tai patogus atsiskaitymo būdas, nes pinigai už paslaugas automatiškai pervedamos iš Jūsų sąskaitos į UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ sąskaitą. Paslaugą galima užsisakyti savitarnos svetainėje https://mano.penki.lt arba jungiantis per el. bankininkystę.

3. Svetainėje https://www.ignitis.lt/savitarna . Spustelėkite „Pridėti tiekėją“ ir pasirinkite „Penkių kontinentų komunikacijų centras“.

4.Internetu pervedant į vieną iš UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ bankinių sąskaitų.

 

Būkime sveiki! O kad nuotaika būtų geresnė, įsijunkite vieną iš daugiau nei 140 „Penki“ TV kanalų!