swipe

Traukite nuotrauką, kad pamatytumėte kitą

Klientų aptarnavimo vadybininkė (-as)

Darbo pobūdis: 

  • bendravimas tiek su esamais, tiek su potencialiais „Penki“ paslaugų privačiais klientais;
  • darbas pagal aiškiai apibrėžtą pardavimo planą, vykdomą pagal sąžiningą ir skaidrią motyvacinę tvarką;
  • galimybė prisidėti prie pardavimo rėmimo akcijų kūrimo ir įgyvendinimo;
  • darbas pagal grafiką. 

Reikalavimai: 

  • privačių klientų aptarnavimo patirtis nuo 1 metų;
  • gebėjimas reprezentatyviai pristatyti bendrovės teikiamas paslaugas;
  • gebėjimas dirbti kasos aparatu;
  • domėjimasis IT technologijų naujovėmis;
  • gebėjimas valdyti konfliktus;
  • rusų kalbos žinios;
  • iniciatyvumas ir pozityvumas. 

Mes siūlome: 

  • modernų, strategiškai patogioje vietoje esantį biurą;
  • mokymus, sertifikatus, komandiruotes kvalifikacijai kelti – darbdavio sąskaita;
  • darbo užmokesčio didinimą priklausomai nuo išlaikyto sertifikato (patvirtinta vidinė tvarka);
  • galimybę naudotis bibliotekoje sukaupta ir nuolat atnaujinama specializuota literatūra;
  • galimybę su nuolaida naudotis įmonei priklausančia kavine ir atsiskaityti darbuotojo pažymėjimu;
  • specialias partnerių nuolaidas;
  • draugiškai, pozityviai nusiteikusį kolektyvą;
  • biliardą, stalo futbolą biuro patalpoje, tradicines šventes. 

Kontaktinė informacija: 

Personalo administratorė Inga Astapenkova, 
el. paštas – personalas@5ci.lt.

Konfidencialumas garantuojamas.

Informacija apie laisvas darbo vietas atnaujinta 2019-01-14.

Prisegti PDF, DOC, DOCX, HTML arba teksto failą
Sutinku, kad mano asmeniniai duomenys būtų įtraukti į „Penkių kontinentų“ potencialių kandidatų duomenų bazę ir naudojami svarstant mano kandidatūrą į laisvas pozicijas.