swipe

Traukite nuotrauką, kad pamatytumėte kitą

Klientų aptarnavimo vadybininkė (-as)

Darbo pobūdis:
 
  • bendrausite tiek su esamais, tiek su potencialiais „Penki“ paslaugų privačiais klientais;
  • turėsite aiškiai apibrėžtą pardavimo planą, kurį vykdysite pagal sąžiningą ir skaidrią motyvacinę tvarką;
  • visada galėsite prisidėti prie pardavimo rėmimo akcijų kūrimo ir įgyvendinimo;
  • dirbsite pagal grafiką.
 
Mes tikimės, kad Jūs:
 
  • turite privačių klientų aptarnavimo patiries nuo 1 metų;
  • gebėsite reprezentatyviai pristatyti bendrovės teikiamas paslaugas;
  • mokate dirbti kasos aparatu;
  • domitės IT technologijų naujovėmis;
  • gebate valdyti konfliktus;
  • susikalbate rusų kalba;
  • esate iniciatyvi (-us) ir pozityvi (-us).
 
Mes siūlome:
 
  • modernų, strategiškai patogioje vietoje esantį biurą;
  • mokymus, sertifikatus, komandiruotes kvalifikacijai kelti – darbdavio sąskaita;
  • darbo užmokesčio didinimą priklausomai nuo išlaikyto sertifikato (patvirtinta vidinė tvarka);
  • galimybę naudotis bibliotekoje sukaupta ir nuolat atnaujinama specializuota literatūra;
  • galimybę su nuolaida naudotis įmonei priklausančia kavine ir atsiskaityti darbuotojo pažymėjimu;
  • specialias partnerių nuolaidas;
  • draugiškai, pozityviai nusiteikusį kolektyvą;
  • biliardą, stalo futbolą biuro patalpoje, tradicines šventes.
 
Kontaktinė informacija
 
Personalo vadovė Anželika Daujotienė, 
el. paštas – personalas@5ci.lt.
 
Konfidencialumą garantuojame.
 
Informacija apie laisvas darbo vietas atnaujinta 2018-08-08.
Prisegti PDF, DOC, DOCX, HTML arba teksto failą
Sutinku, kad mano asmeniniai duomenys būtų įtraukti į „Penkių kontinentų“ potencialių kandidatų duomenų bazę ir naudojami svarstant mano kandidatūrą į laisvas pozicijas.