swipe

Traukite nuotrauką, kad pamatytumėte kitą

Pardavimo vadybininkas (-ė) (atsarginės dalys)

Darbo pobūdis:

  • bendravimas su verslo klientų atstovais, jų konsultavimas;
  • bankinės įrangos atsarginių dalių paieška, pasiūlymų paruošimas ir pateikimas klientams;
  • užsakymų dėl atsarginių dalių priėmimas, pristatymo organizavimas ir koordinavimas;
  • darbas su dokumentais, informacijos įvedimas į vidinę sistemą.

Reikalavimai: 

  • aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
  • geros techninės žinios;
  • labai geros rusų, anglų, lietuvių kalbos žinios;
  • pastabumas detalėms, kruopštumas;
  • mokėjimas atidžiai ir atsakingai dirbti su dokumentais, skaičiais;
  • panašaus darbo patirtis - didelis privalumas. 

Mes Jums siūlome:

  •  modernų, strategiškai patogioje vietoje esantį biurą;
  •  galimybę su nuolaida naudotis įmonei priklausančia kavine ir atsiskaityti darbuotojo pažymėjimu (taikant Paylo sprendimą);
  •  galimybę naudotis grupės bibliotekoje sukaupta ir nuolat atnaujinama specializuota literatūra;
  •  naujoviškas darbo priemones;
  •  specialias partnerių nuolaidas;
  •  mokymus, sertifikatus, komandiruotes kvalifikacijai kelti – darbdavio sąskaita;
  •  materialinio kvalifikacijos kėlimo skatinimo programas: darbo užmokesčio didinimą priklausomai nuo išlaikyto sertifikato (patvirtinta vidinė tvarka);
  •  draugiškai, pozityviai nusiteikusį kolektyvą;
  •  biliardą, stalo futbolą biuro patalpoje, tradicines įmones šventes.

Kontaktinė informacija:

Personalo vadovė Anželika Daujotienė, 
el. paštas personalas@5ci.lt.

Konfidencialumas garantuojamas.

Informacija apie laisvas darbo vietas atnaujinta 2018-05-14.

Prisegti PDF, DOC, DOCX, HTML arba teksto failą
Sutinku, kad mano asmeniniai duomenys būtų įtraukti į „Penkių kontinentų“ potencialių kandidatų duomenų bazę ir naudojami svarstant mano kandidatūrą į laisvas pozicijas.