Darbo aprašymas:
- kortelių atsiskaitymo sistemų aptarnavimo darbų organizavimas, valdymas, kontrolė;
- komunikacija su klientais ir kontrahentais;
- įrangos diegimo pas klientus darbų organizavimas ir kontrolė;
- įrangos tiekimo ir sandėlio valdymas;
- techninės ir programinės įrangos priežiūros, gedimų šalinimo darbų organizavimas ir kontrolė.
Reikalavimai:
- aukštasis išsilavinimas (pageidautina IT srityje);
- geros IT infrastruktūros techninės žinios;
- anglų, rusų kalbų žinios;
- darbo su MS Office ir kitomis verslo valdymo sistemomis patirtis;
- vadovavimo patirtis ne mažiau nei 2 metai;
- komunikabilumas, sugebėjimas spręsti konfliktines situacijas, dirbti komandoje;
- atsakingumas, organizuotumas, patikimumas;
- vairuotojo pažymėjimas (B kategorija).
Mes siūlome:
- Jūsų lūkesčius atitinkančias finansines sąlygas, papildomą skatinimą kelti kvalifikaciją;
- kasmetines atostogas pagal iš anksto tvirtinamą grafiką, papildomas lengvatas tėvams, auginantiems vaikus;
- darbą moderniame, strategiškai patogioje vietoje esančiame biure; naujoviškas darbo priemones;
- galimybę naudotis papildomomis sporto, pramogų ir poilsio zonomis biure;
- įmonei priklausančios kavinės paslaugas su specialia nuolaida kiekvieną dieną;
- bibliotekoje sukauptas ir nuolat pagal Jūsų poreikį atnaujinamas žinios;
- mokymus, sertifikatus, komandiruotes kvalifikacijai kelti - darbdavio lėšomis;
- specialias partnerių nuolaidas;
- darbą draugiškai, pozityviai nusiteikusiame kolektyve;
- tradicines šventes, 3 dienų visos įmonių grupės darbuotojų išvykas ir pan.
Kontaktinė informacija:
Personalo administratorė Inga Astapenkova,
el. paštas – personalas@5ci.lt.
Konfidencialumas garantuojamas.
Informacija apie laisvas darbo vietas atnaujinta 2019-02-13.