swipe

Traukite nuotrauką, kad pamatytumėte kitą

Klientų aptarnavimo ir sistemų eksploatavimo skyriaus vadovas (-ė)

Darbo aprašymas:

  • kortelių atsiskaitymo sistemų aptarnavimo darbų organizavimas, valdymas, kontrolė;
  • komunikacija su klientais ir kontrahentais;
  • įrangos diegimo pas klientus darbų organizavimas ir kontrolė;
  • įrangos tiekimo ir sandėlio valdymas;
  • techninės ir programinės įrangos priežiūros, gedimų šalinimo darbų organizavimas ir kontrolė.

Reikalavimai:

  • aukštasis išsilavinimas (pageidautina IT srityje);
  • geros IT infrastruktūros techninės žinios;
  • anglų, rusų kalbų žinios;
  • darbo su MS Office ir kitomis verslo valdymo sistemomis patirtis;
  • vadovavimo patirtis ne mažiau nei 2 metai;
  • komunikabilumas, sugebėjimas spręsti konfliktines situacijas, dirbti komandoje;
  • atsakingumas, organizuotumas, patikimumas;
  • vairuotojo pažymėjimas (B kategorija). 

Mes siūlome: 

  • modernų, strategiškai patogioje vietoje esantį biurą;
  • galimybę su nuolaida naudotis įmonei priklausančia kavine ir atsiskaityti darbuotojo pažymėjimu (taikant Paylo  sprendimą);
  • galimybę naudotis grupės bibliotekoje sukaupta ir nuolat atnaujinama profesine literatūra;
  • naujoviškas darbo priemones;
  • specialias partnerių nuolaidas;
  • mokymus, sertifikatus, komandiruotes kvalifikacijai kelti - darbdavio sąskaita;
  • darbo užmokesčio didinimą priklausomai nuo išlaikyto sertifikato (patvirtinta vidinė tvarka);
  • draugiškai, pozityviai nusiteikusį kolektyvą;
  • biliardą, stalo futbolą biuro patalpose;
  • tradicines įmonės šventes. 

Kontaktinė informacija: 

Personalo vadovė Anželika Daujotienė
el. paštas: personalas@5ci.lt.
 
Informacija apie laisvas darbo vietas atnaujinta 2018-12-10.
Prisegti PDF, DOC, DOCX, HTML arba teksto failą
Sutinku, kad mano asmeniniai duomenys būtų įtraukti į „Penkių kontinentų“ potencialių kandidatų duomenų bazę ir naudojami svarstant mano kandidatūrą į laisvas pozicijas.