swipe

Traukite nuotrauką, kad pamatytumėte kitą

Administratorė (-ius)

Darbo pobūdis:

  • raštų rengimas, siunčiamų ir gaunamų dokumentų administravimas pagal vidinę tvarką;
  • bendradarbiavimas su Komunikacijos skyriumi vidinės komunikacijos projektų klausimais (idėjų generavimas, naujokų adaptacijos procesų kuravimas, vidiniai renginiai, informacijos perdavimas ir pan.);
  • dalyvavimas darbuotojų kvalifikacijos kėlimo organizavime;
  • atskirų darbų saugos klausimų kuravimas (darbuotojų privalomo sveikatos tikrinimo organizavimas, kontrolė, privalomų darbų saugos pažymėjimų administravimas, dalinis atstovavimas Bendrovės interesams, bendradarbiaujant su darbų saugos specialistais);
  • bendravimas su interesantais, svečių delegacijų priėmimas;
  • darbuotojų aprūpinimas reikiamomis priemonėmis;
  • biuro veiklos organizavimas ir tvarkos užtikrinimas;
  • pagalba ruošiantis susitikimams ir organizuojant renginius;
  • pagalba kitiems darbuotojams;
  • kitos administracinės ir organizacinės užduotys.

Reikalavimai:

  • panašaus darbo patirtis nuo 1 metų;
  • puikios raštvedybos taisyklių žinios;
  • noras tobulinti kompetencijas personalo administravimo srityje;
  • gebėjimas gerai dirbti ir noras toliau tobulini darbo su MS Office paketo įrankiais įgūdžius (Excel, Word, PowerPoint ir kt.);
  • atsakingumas, energija, lankstumas, organizuotumas, iniciatyvumas, sprendimų netipinėse situacijose ir greitas idėjų generavimas;
  • puikiai moki lietuvių k. (raštu, žodžiu), gerai - rusų, anglų kalbas;
  • komandiruočių organizavimo patirtis.

Privalumai:

  • panašaus darbo patirtis tarptautinėje įmonėje;
  • darbo patirtis su personalo valdymo programa VIKARINA;
  • darbo patirtis su SharePoint programa;
  • noras prisidėti prie vidinio klimato gerinimo.

Mes siūlome:

  •  modernų, strategiškai patogioje vietoje esantį biurą;
  •  galimybę su nuolaida naudotis įmonei priklausančia kavine ir atsiskaityti darbuotojo pažymėjimu (taikant PayLo sprendimą);
  •  galimybę naudotis grupės bibliotekoje sukaupta ir nuolat atnaujinama specializuota literatūra;
  •  naujoviškas darbo priemones;
  •  specialias partnerių nuolaidas;
  •  mokymus, sertifikatus, komandiruotes kvalifikacijai kelti – darbdavio sąskaita;
  •  materialinio kvalifikacijos kėlimo skatinimo programas: darbo užmokesčio didinimą priklausomai nuo išlaikyto sertifikato (patvirtinta vidinė tvarka);
  •  draugiškai, pozityviai nusiteikusį kolektyvą;
  •  biliardą, stalo futbolą biuro patalpoje, tradicines įmones šventes.

Kontaktinė informacija:

Personalo vadovė Anželika Daujotienė, 
el. paštas personalas@5ci.lt. 

Informacija apie laisvas darbo vietas atnaujinta 2018-12-10

Prisegti PDF, DOC, DOCX, HTML arba teksto failą
Sutinku, kad mano asmeniniai duomenys būtų įtraukti į „Penkių kontinentų“ potencialių kandidatų duomenų bazę ir naudojami svarstant mano kandidatūrą į laisvas pozicijas.