Traukite nuotrauką, kad pamatytumėte kitą

Techninio aptarnavimo ir palaikymo skyriaus vadovas (-ė)

Darbo pobūdis

  • skyriaus, atsakingo už klientų techninį aptarnavimą ir palaikymą, operatyvų teisingos informacijos klientui suteikimą, incidentų registraciją ir pan. darbo organizavimas, kontrolė, KPI nustatymas
  • Darbas su tarptautiniu mastu aptarnaujamų banko įrenginių (bankomatai, infokioskai, seifai, serveriai, darbo vietos ir pan.) stebėjimo programa
  • Užklausų priėmimas, registravimas, skirstymas, jų stebėjimas ir kontrolė
  • Ataskaitų klientams ruošimas

Reikalavimai

  • Panašaus darbo patirtis
  • Aukštasis išsilavinimas
  • Vadovavimo patirtis
  • Kruopštumas, atidumas, sugebėjimas dirbti individualiai ir komandoje
  • Gerai mokėti anglų ir rusų kalbas
Mes siūlome:
  • modernų, strategiškai patogioje vietoje esantį biurą;
  • mokymus, sertifikatus, komandiruotes kvalifikacijai kelti – darbdavio sąskaita;
  • darbo užmokesčio didinimą priklausomai nuo išlaikyto sertifikato (patvirtinta vidinė tvarka);
  • galimybę naudotis bibliotekoje sukaupta ir nuolat atnaujinama specializuota literatūra;
  • galimybę su nuolaida naudotis įmonei priklausančia kavine ir atsiskaityti darbuotojo pažymėjimu;
  • specialias partnerių nuolaidas;
  • draugiškai, pozityviai nusiteikusį kolektyvą;
  • biliardą, stalo futbolą biuro patalpoje, tradicines šventes.

Informacija apie laisvas darbo vietas atnaujinta 2018-02-09.

Prisegti PDF, DOC, DOCX, HTML arba teksto failą
Sutinku, kad mano asmeniniai duomenys būtų įtraukti į „Penkių kontinentų“ potencialių kandidatų duomenų bazę ir naudojami svarstant mano kandidatūrą į laisvas pozicijas.