Mažmeninės prekybos sektoriaus prioritetas – klientų aptarnavimo kokybės gerinimas

Publikuota: 2017 m. balandžio 7 d. penktadienis


Iš kairės pirmoje eilėje: BS/2 Pardavimo departamento vadovas Emil Musayev, „Symphony EYC“ Vidurio Rytų bei Afrikos regionų vadybininkas Janusz Moroz ir Pasaulinių kanalų viceprezidentas Didier Jumeau su „Penkių kontinentų“ įmonių grupės valdybos pirmininku Idraku Dadašovu. Antroje eilėje: „ASHBURN International“ Verslo vystymo departamento direktorius Dominykas Mertinas, vykdomasis direktorius Žoržas Šarafinovičius ir pardavimų vadovas Darius Kontvainas, BS/2 Verslo vystymo departamento vadovas Daniel Fukson

Tarptautinės bendrovės „Symphony EYC“ atstovai kovo pabaigoje lankėsi Lietuvos įmonių grupėje „Penki kontinentai“. Pasaulinių kanalų viceprezidentas Didier Jumeau ir Europos–Vidurio Rytų bei Afrikos regionų vadybininkas Janusz Moroz su bendrovių „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) ir „Ashburn International“ atstovais diskutavo apie šiuolaikinės mažmeninės prekybos rinkos tendencijas ir aktualijas, aptarė bendradarbiavimo galimybes.

„Symphony EYC“, įkurta 2012 m. susijungus „Aldata“ ir EYC, kuria mažmeninės prekybos ir pramonės optimizavimo procesų sprendimus, skirtus klientų aptarnavimo kokybei gerinti. Įmonė turi per 1000 klientų, dirba su daugiau nei 25 tūkst. prekybos centrų Šiaurės bei Pietų Amerikoje, Europoje ir Azijoje.

Ilgą laiką prekybos ir finansų sektorius daugiausia dėmesio skyrė technologiniams sprendimams, personalo darbui organizuoti, tačiau pernelyg mažai gilinosi į klientų poreikius. Pastaruoju metu visas dėmesys nukreiptas į prekybininkų ir klientų santykių kokybę.  Siekiant gerinti santykius su klientais, visų pirma, svarbi jų  elgsenos ir poreikių analizė. „Symphony EYC“ kuria priemones, skirtas atlikti analitiniams pirkėjų tyrimams, duomenų apdorojimui ir inventorizacijai, komunikacijai tarp prekybininkų ir pirkėjų.

„Symphony EYC“ kuriama programinė įranga padeda optimizuoti prekybos procesus: strategiją, rinkodaros planavimą, likučių valdymą ir naujų prekių užpirkimą. Bendrovės sprendimai leidžia įgyvendinti šiuo metu itin svarbų bendro aptarnavimo kanalo (Omni-channel) principą.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo penki.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

„Penki kontinentai“ gavo „Žydinčio Vilnius“ apdovanojimą

Vilniaus savivaldybė antrus metus iš eilės skiria įmonių grupei „Penki kontinentai“ konkurso „Žydintis Vilnius“ apdovanojimą už gražiai puoselėjamą aplinką šalia grupės pastato. skaityti »

Bankų ateitis: klientus aptarnaujantys botai ir universalūs padalinių skyriai?

Lietuvos bankinių technologijų įmonės BS/2 verslo vystymo vadovas Daniel Fukson teigia, kad finansų institucijos didesnį dėmesį galėtų skirti universaliems technologiniams sprendimams, gebantiems atstoti visą banko padalinį. skaityti »

Atsiskaityti už „Skynet“ paslaugas dar patogiau

Nuo rugsėjo mėnesio „Skynet“ klientai už teikiamas šviesolaidinio interneto ir išmaniosios TV paslaugas gali atsiskaityti dar keliais patogiais būdais. skaityti »

„Knygos per „Penki TV“ pradeda septintą sezoną

Septintus metus iš eilės kone vienintelė laida apie knygų pasaulį Lietuvoje „Knygos per „Penki TV“ nuo rugsėjo 12 d. savo žiūrovus kviečia prasmingai praleisti laiką su rašytojais, iliustratoriais, literatūrologais ir aplankyti svarbiausius literatūrinius renginius. skaityti »

„Skynet“ fiksuoja 1 Gb/s interneto planų augimą

Šviesolaidinio interneto „Skynet“ vartotojų, užsakančių 1 gigabito per sekundę interneto spartos planus, skaičius per penkerius metus augo eksponentiškai. skaityti »

„Service Desk.iQ“ sėkmingai įsitvirtino tarptautinėje rinkoje

„Penkių kontinentų“ grupei priklausančios įmonės BS/2 plėtojamo sprendimo „Service Desk.iQ“ privalumais įsitikino bankomatų tinklą prižiūrinčios ukrainiečių įmonės atstovai. skaityti »

Nuo rugsėjo nebeveiks „Akropolyje“ esantis „Skynet“ klientų aptarnavimo skyrius

Nuo rugsėjo 1 d. „Skynet“ klientų aptarnavimo skyrius, esantis „Akropolyje“, yra uždaromas. skaityti »

Už „Skynet“ paslaugas atsiskaityti galima ir per „Manogile.lt“

Nuo rugpjūčio 7 dienos „Skynet“ klientams siūlomas naujas atsiskaitymo būdas – savitarnos paslaugų svetainė „Manogile.lt“, kuris leis vienu paspaudimu apmokėti ne tik už komunalines paslaugas, bet ir „Skynet“ internetą bei išmaniąją televiziją. skaityti »

Šiuolaikiški bankomatai tampa draugiški akliesiems ir silpnaregiams

Lietuvos aklieji ir silpnaregiai pageidautų, kad šalyje veikiantys bankai atsižvelgtų į jų poreikius ir į bankomatus įdiegtų technologinius sprendimus, kurie padėtų silpnaregiams savarankiškai naudotis bankomatais. skaityti »

Stebėkite „Eurobasket 2017“ varžybas HD formatu

Krepšinio aistruoliai, ar žinojote, kad „Eurobasket 2017“ varžybas galėsite stebėti HD formatu? Išmaniosios televizijos „Skynet“ žiūrovus kviečiame žiūrėti varžybas per kanalą „TV3 Krepšinis HD“. skaityti »