Įspūdžiai iš „EuroShop 2017“: kad pirkėjas parduotuvėje jaustųsi kaip namie

Publikuota: 2017 m. kovo 29 d. trečiadienis

Išskirtinio dizaino parduotuvės, puoštos meno kūriniais, keliančios pirkėjams geras emocijas. Jokių kasininkų. Visiška laisvė pirkėjui. Galimybė gauti prekes ir paslaugas vienu iš daugybės prekybos kanalų ir būdų bet kuriuo paros metu. Ar tokia prekybos ateitis mūsų laukia?

Kovo pradžioje prekybos sektoriaus tendencijos buvo pristatytos Vokietijoje, Diuseldorfe, vykusioje didžiausioje pasaulinėje mažmeninės prekybos parodoje „EuroShop 2017“.

Paroda „EuroShop“ skirta didmeninės ir mažmeninės prekybos profesionalams, viešojo maitinimo ir gastronomijos specialistams, rankdarbių ir prekybos įrangos gamintojams, bendrovėms, teikiančioms įvairias paslaugas ir konsultacijas. Taip pat joje dalyvauja architektai, dekoratoriai ir visų tipų reklamos specialistai.

Per daugiau nei 50 metų (organizuojamas nuo 1966 m.) renginys išaugo, o jo įtaka ir svarba sustiprėjo. Šiemet į parodą susirinko daugiau nei 113 tūkst. lankytojų iš 138-ių šalių. Paroda užėmė daugiau nei 107 tūkst. kvadratinių metrų plotą, kuriame prisistatė 2 368 dalyviai iš 61-os šalies.

Pagrindinės parodoje „EuroShop 2017“ iškeltos temos: skaitmenizavimo proceso tęstinumas mažmeninėje prekyboje, „Omni-chanel“ sprendimai ir emocinio ryšio su pirkėjais skatinimas.

Pasaulinę parodą aplankė ir Lietuvos bendrovės UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) specialistai, aktyviai besidomintys naujovėmis. Čia jie susitiko su savo partneriais – didžiausia bankinės įrangos gamintoja „Diebold Nixdorf“, gamybos ir prekybos įrangos gamintoja „Bizerba“ ir kt.

Anot BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovo Jurijaus Mikuckio, daugiausia dėmesio parodoje sulaukė savitarnos terminalai, interaktyvūs informaciniai kioskai, robotai pagalbininkai.  „Ateities prekybos principas – savarankiškas apsipirkimas. Technologijos turi padėti pirkėjui jaustis kaip namie“, – sako jis.

Didžiulio  susidomėjimo „EuroShop 2017“ sulaukė „Diebold Nixdorf“ pristatoma savitarnos įranga. Naudodamasis „Diebold Nixdorf“ savitarnos kasa „Easy Express“, pirkėjas gali nusiskenuoti prekes ir susimokėti už jas grynaisiais, kortele ar išmaniuoju telefonu bekontakčiu būdu.

„Diebold Nixdorf“ įrenginys „Еxtreme Self-Checkout“, veikdamas kartu su mobiliąja programa „TPiSHOP“, leidžia pirkėjams dar būnant namie susidaryti planuojamų pirkinių sąrašą, o atėjus į parduotuvę pagal jį susirasti greičiausią apsipirkimo maršrutą, nuskenuoti dominančias prekes savo mobiliuoju įrenginiu ir galiausiai atsiskaityti prie savitarnos kasos „Еxtreme Self-Checkout“.

„Kiekvienas prekybininkas siekia būti patrauklus klientui, lankstus ir kiek įmanoma sumažinti savo išlaidas. Bendraudami su užsakovais pastebime, kad šiuolaikiniai „Diebold Nixdorf“ ir kitų gamintojų mažmeninės įrangos sprendimai, jų pasirinkimo įvairovė ne tik atitinka šiuolaikinių pirkėjų poreikius, bet ir padeda verslininkams taupyti lėšas, mažinti personalo išlaidas, didinti klientų srautą ir vidutinio krepšelio sumos dydį“, – sako BS/2 Pardavimo departamento vadovas Emilis Musayevas. 

Vokietijos prekybos instituto „EHI Retail Institute“ generalinis direktorius Michaelis Gerlingas teigia, kad reali ir elektroninė prekyba pastaruoju metu persipina. „Tradicinės parduotuvės vis dažniau atidaro interneto parduotuves, o interneto parduotuvių savininkai ieško būdų prekiauti ne tik internete, bet ir fizinėse parduotuvėse ar steigia prekių atsiėmimo punktus“, – sako jis.

Visos technologijos juda link to, kad pirkėjas galėtų apsipirkti bet kuriuo jam tinkamu metu, bet kurioje vietoje ir naudodamasis patogiausia jam priemone. Tai vadinamasis „Omni-chanel“ principas, kai visi komunikacijos su klientu kanalai sujungiami į vieną bendrą. Pvz., klientas gali pradėti domėtis preke ar paslauga interneto parduotuvėje, vėliau pasikonsultuoti telefonu, nueiti prekės apžiūrėti į realią parduotuvę, o tuomet susimokėti už prekę per išmanųjį telefoną ar savitarnos įrenginį. Duomenys, gauti per skirtingus kanalus, sinchronizuojami akimirksniu, todėl klientui nereikia skirtingose vietose iš naujo registruotis, iš naujo pasakoti apie savo poreikius.

„EHI Retail Institute“ tyrimai taip pat rodo, kad siekiant sukurti geras klientų emocijas, pardavėjai vis daugiau investuoja į prekybos centrų architektūrą, dizainą, apšvietimą, meno kūrinius, kuriais puošia interjerą. Pastaruoju metu daug investuojama ir į LED technologijas ir elektrą taupančią įrangą.

Nuolat tobulinamos technologijos iš esmės keičia prekybos procesą ir patį požiūrį į apsipirkimą. Technologijos padeda taupyti pirkėjų ir prekybininkų laiką, o kartu ir išlaidas. Sutaupydami šioje srityje,  prekybininkai daugiau investuoja į šiltus santykius su klientais ir aplinkos grožį.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo penki.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

Įdomi televizijos programa aktuali ir vasarą

Išmanioji „Skynet“ televizija siūlo mėgautis HD TV kanalų kokybe. skaityti »

„Penkių kontinentų“ atstovai dalyvavo atidarant Kazachstano Respublikos garbės konsulatą

2017 metų birželio 12 dieną Vilniuje atidarytas Kazachstano Respublikos garbės konsulatas. skaityti »

„Skynet“ komanda „Europos dviračių iššūkyje“ įmonių kategorijoje iškovojo 3 vietą

Gegužės mėnesį Europos miestuose tradiciškai buvo skatinama jungtis prie tarptautinės iniciatyvos „Europos dviračių iššūkis 2017“ ir kuo daugiau važinėti dviračiais. skaityti »

Didinamos atsiskaitymo banko kortelėmis galimybės

„ASHBURN International“ didžiuosiuose Lietuvos miestų paštuose ir didžiuosiuose šalies rajonų paštuose diegė mokėjimo terminalus. skaityti »

Dėmesys bankinio sektoriaus ir mažmeninės prekybos sinergijai

Tomas Augucevičius, BS/2 generalinio direktoriaus pavaduotojas, pasidalino įspūdžiais iš „Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavimo, kuriame dalyvavo 180 svečių iš 34 pasaulio šalių. skaityti »

„Knygos per „Penki TV“ baigė 6-ąjį sezoną ir kviečia vasarą praleisti su knyga

Jau 6 metus gyvuojanti laida „Knygos per „Penki TV“ mėgstantiems skaityti tapo savotišku kelrodžiu po literatūrinius reiškinius. skaityti »

Inovatyvus BS/2 technologinis sprendimas sulaukė tarptautinio apdovanojimo

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė BS/2 kasmečiame didžiausios pasaulyje bankinės įrangos gamintojos „Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavime buvo įvertinta prestižiniu tarptautiniu apdovanojimu „Special Achievement Banking 2017“ už Azerbaidžane įgyvendintą inovatyvų technologinį sprendimą. skaityti »

Spartusis šviesolaidinis internetas į namus ateis greičiau nei vasaros šiluma

Užsisakę itin didelės spartos (1 Gb/s) „Skynet“ internetą, juo galėsite naudotis jau kitą darbo dieną! skaityti »

Vasaros sezonu „Penki TV“ eteryje – laida „Vasaros ritmu“

Nuo birželio pradžios „Penki TV“ rengs aktualius reportažus ne tik iš vasarojančios sostinės, bet ir kitų Lietuvos vietovių. skaityti »

„Savaitės pjūvis“ ir jos autorius atsisveikina su žiūrovais

Ilgametis „Penki TV“ studijos bendradarbis, politikos apžvalgininkas Česlovas Iškauskas, baigia laidas „Savaitės pjūvis“ ir „Aktualus interviu“. skaityti »