Azerbaidžano bankas Lietuvoje domėjosi nestandartiniais mokėjimo terminalų taikymo būdais

Publikuota: 2017 m. kovo 24 d. penktadienis


Iš kairės: BS/2 direktoriaus pavaduotojas Tomas Augucevičius, PASHA BANK Rinkodaros ir naujų produktų kūrimo departamento vadovas Anar Suleimanov, „Penkių kontinentų“ valdybos pirmininkas Idrakas Dadašovas, PASHA BANK Programinės įrangos kūrimo ir priežiūros departamento direktorius Fuad Aslanov, BS/2 Verslo plėtros departamento vadovas Daniel Fukson, BSKOM direktoriaus pavaduotojas Abas Abasov ir PASHA BANK plastikinių kortelių procesingo administratorius Juris Lacis.

Įmonių grupėje „Penki kontinentai“ su atsakomuoju vizitu apsilankę Azerbaidžano banko „Pasha bank“ (PASHA) atstovai domėjosi netipiškais mokėjimo terminalų sprendimais. Lietuvos įmonių grupės delegacija su šio banko atstovais Azerbaidžane susitiko dar 2016 m. lapkritį.

Azerbaidžane yra keturi valstybiniai ir apie 70 privačių bankų. PASHA bankas – 2007 m. įkurtas pagrindinis korporatyvinis Azerbaidžano bankas. Šiuo metu jis yra vienas iš didžiausią pasitikėjimą šalyje turinčių bankų.

PASHA atstovai susipažino su „Penkių kontinentų“ įmonių grupės bendrovių „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) ir „ASHBURN International“ (ASHBURN) sukurtais ir sėkmingai Lietuvoje bei užsienyje diegiamais bankiniais sprendimais.

Labiausiai PASHA banko atstovus domino mokėjimo terminalų taikymo sprendimai. Centrinio Azerbaidžano banko duomenimis, 2016 m. pabaigoje šalyje buvo 73,1 tūkst. veikiančių mokėjimo terminalų. 40,543 tūkst. mokėjimo terminalų naudojama šalies sostinėje Baku ir tik 32,632 tūkst. kituose šalies miestuose, todėl ypač didelis mokėjimo terminalų poreikis jaučiamas regionuose.

PASHA atstovus domino visas paslaugų kompleksas – ASHBURN platinami mokėjimo terminalai, jiems sukurta programinė įranga, jos priežiūros ir taisymo paslaugos. Ypač didelio susidomėjimo sulaukė mokėjimo terminalų valdymo sistema „TransLink.iQ“ ir galimybė pritaikyti ją specifiniams poreikiams.

Anot ASHBURN vykdomojo direktoriaus Žoržo Šarafinovičiaus, PASHA banko atstovai turi progresyvių minčių, kaip vystyti bankines paslaugas savo šalyje, todėl  ieško nestandartinių sprendimų. „Programinis sprendimas „TransLink.iQ“, visų pirma, buvo sukurtas pačios bendrovės  poreikiams tenkinti – kad būtų galima patogiai iš nuotolio valdyti ir prižiūrėti mūsų platinamus mokėjimo terminalus. Produktą vystome ir tobuliname jau ne vienerius metus, tad jis yra lengvai pritaikomas patiems inovatyviausiems mokėjimo sprendimams. Jį esame pasiruošę pritaikyti įvairiems poreikiams, kad būtų galima pagreitinti ir palengvinti prekybininkų darbą ir taupyti klientų laiką“, – sakė jis.

Į finansinę grupę, kuriai priklauso PASHA bankas, įeina ne tik bankai, bet ir viešbučiai, restoranai, todėl banko atstovai domėjosi tos pačios įrangos integravimo būdais į daugelį sričių.

PASHA atstovus domino galimybė panaudoti mokėjimo terminalus nestandartinėms funkcijoms, leidžiančioms generuoti bankui papildomas pajamas. Pvz., per mokėjimo terminalą gali būti atsiskaitoma ne tik už toje vietoje, kurioje jis naudojamas, teikiamas paslaugas. Per parduotuvėje naudojamą mokėjimo terminalą būtų galima susimokėti už komunalines paslaugas, taksi iškvietimą ir pan.

PASHA bankas turi asmeninį procesingo centrą šalyje, kuris pritaikytas visoms Azerbaidžane naudojamoms mokėjimo kortelių sistemoms , tad bankui ypač svarbi galimybė priimti finansines operacijas iš įvairių šaltinių ir atitinkamai jas paskirstyti. „TransLink.iQ“ programinė įranga yra suderinta su PASHA banko procesingo centro naudojama sistema  ir gali padėti įgyvendinti bankui srautų paskirstymo funkciją.

ASHBURN jau ne vienerius metus diegia mokėjimo terminalus ir jiems pritaikytą programinę įrangą Gruzijoje bei Turkmėnistane, tad turi darbo šiame regione patirties.  Po susitikimo Lietuvos bendrovė pateikė PASHA bankui pasiūlymą,  kuris padėtų didinti mokėjimo paslaugų integralumą, patogumą vartotojui, keltų vartotojų pasitikėjimą šalies bankine sistema.

Bendrovės ASHBURN  ir BS/2 priklauso įmonių grupei „Penki kontinentai“. ASHBURN specializacija – bankinių mokėjimo kortelių, elektroninių kortelių skaitytuvų, lojalumo sistemų programiniai sprendimai. BS/2 – bankinės  įrangos tiekimas, bankinės programinės įrangos kūrimas, sistemų integracijos, techninės priežiūros paslaugos daugiau nei 70-yje pasaulio šalių.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo penki.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

„Penki kontinentai“ gavo „Žydinčio Vilnius“ apdovanojimą

Vilniaus savivaldybė antrus metus iš eilės skiria įmonių grupei „Penki kontinentai“ konkurso „Žydintis Vilnius“ apdovanojimą už gražiai puoselėjamą aplinką šalia grupės pastato. skaityti »

Bankų ateitis: klientus aptarnaujantys botai ir universalūs padalinių skyriai?

Lietuvos bankinių technologijų įmonės BS/2 verslo vystymo vadovas Daniel Fukson teigia, kad finansų institucijos didesnį dėmesį galėtų skirti universaliems technologiniams sprendimams, gebantiems atstoti visą banko padalinį. skaityti »

Atsiskaityti už „Skynet“ paslaugas dar patogiau

Nuo rugsėjo mėnesio „Skynet“ klientai už teikiamas šviesolaidinio interneto ir išmaniosios TV paslaugas gali atsiskaityti dar keliais patogiais būdais. skaityti »

„Knygos per „Penki TV“ pradeda septintą sezoną

Septintus metus iš eilės kone vienintelė laida apie knygų pasaulį Lietuvoje „Knygos per „Penki TV“ nuo rugsėjo 12 d. savo žiūrovus kviečia prasmingai praleisti laiką su rašytojais, iliustratoriais, literatūrologais ir aplankyti svarbiausius literatūrinius renginius. skaityti »

„Skynet“ fiksuoja 1 Gb/s interneto planų augimą

Šviesolaidinio interneto „Skynet“ vartotojų, užsakančių 1 gigabito per sekundę interneto spartos planus, skaičius per penkerius metus augo eksponentiškai. skaityti »

„Service Desk.iQ“ sėkmingai įsitvirtino tarptautinėje rinkoje

„Penkių kontinentų“ grupei priklausančios įmonės BS/2 plėtojamo sprendimo „Service Desk.iQ“ privalumais įsitikino bankomatų tinklą prižiūrinčios ukrainiečių įmonės atstovai. skaityti »

Nuo rugsėjo nebeveiks „Akropolyje“ esantis „Skynet“ klientų aptarnavimo skyrius

Nuo rugsėjo 1 d. „Skynet“ klientų aptarnavimo skyrius, esantis „Akropolyje“, yra uždaromas. skaityti »

Už „Skynet“ paslaugas atsiskaityti galima ir per „Manogile.lt“

Nuo rugpjūčio 7 dienos „Skynet“ klientams siūlomas naujas atsiskaitymo būdas – savitarnos paslaugų svetainė „Manogile.lt“, kuris leis vienu paspaudimu apmokėti ne tik už komunalines paslaugas, bet ir „Skynet“ internetą bei išmaniąją televiziją. skaityti »

Šiuolaikiški bankomatai tampa draugiški akliesiems ir silpnaregiams

Lietuvos aklieji ir silpnaregiai pageidautų, kad šalyje veikiantys bankai atsižvelgtų į jų poreikius ir į bankomatus įdiegtų technologinius sprendimus, kurie padėtų silpnaregiams savarankiškai naudotis bankomatais. skaityti »

Stebėkite „Eurobasket 2017“ varžybas HD formatu

Krepšinio aistruoliai, ar žinojote, kad „Eurobasket 2017“ varžybas galėsite stebėti HD formatu? Išmaniosios televizijos „Skynet“ žiūrovus kviečiame žiūrėti varžybas per kanalą „TV3 Krepšinis HD“. skaityti »