Švietimo sužaidybinimas, pakeisiantis mūsų ateitį

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 17 d. šeštadienis

Šiandien sužaidybinimas vis labiau įsilieja į kasdienį gyvenimą. Vienas geriausių to pavyzdžių – švietimo sistema. Pateikiame 10 populiariausių  žaidimų–programų, kurie padeda mokytis.

Nr.1 „Duolingo“
„Doulingo“ tai svetainė, kurią jungia nemokamas užsienio kalbos mokymasis ir mokama teksto vertimo platforma. Paslauga yra sukurta taip, kad studentai besimokydami tam tikrą kalbą padėtų versti tinklapius ir dokumentus. Pradedantieji verčia trumpus ir lengvus sakinius ir tekstus iš interneto, o patyrusieji vartotojai gauna sudėtingesnius tekstus.

„Doulingo“ studentams suteikia mokymosi ir vertimo įrankius. Kiekvienas studentas taip pat gali balsuoti vertindamas kitų studentų išverstus tekstus. Kol mokiniai mokosi kalbos, jie gali uždirbti taškus. Internetinio puslapio turinys yra įdomesnis nei duodami vienas ar keli sakiniai iš skirtingų puslapių. Tuo vertimo užduotys tampa labiau patrauklios.

Nr.2 „Ribbon Hero“
„Ribbon Hero“ yra nemokamas „Microsoft“ žaidimas, siekiantis padėti šviesti „Office 2007–2010“ vartotojus kaip naudotis įrankiais naujoje vartotojo sąsajoje. Žaisti galima iš visų svarbiausių „Office“ programų, tokių kaip „Word“, „Excel“ ir „PowerPoint“. Žaidėjai gauna užduotis, kurios yra matuojamos taškais. Užduotys yra suskirstytos į keturias grupes: teksto rašymas, puslapio dizainas ir maketavimas, prezentacija ir apibendrinimo skyrius.

„Microsoft“ puikiai pasidarbavo, kuriant trumpas užduotis ir suteikiant galimybes rašyti atsiliepimus. Vis sudėtingesnių lygių buvimas skatina toliau žaisti ir susipažinti su „Office“ įgūdžiais. Taip pat yra galimybė stebėti vartotojo pažangą mokantis naudotis „Office“ priemonėmis. Kiekvienas žaidėjas gali prisijungti prie „Facebook“ pasidalinti savo balais ir palyginti su draugų pasiekimais.

Nr.3 „ClassDojo“
„ClassDojo“ yra klasės valdymo įrankis, padedantis mokytojams tobulinti klasės elgesį. Jis pagerina konkrečių mokinių elgesį ir padeda sudominti mokinius esama apdovanojimų sistema. „ClassDojo“ moksleiviui suteikia galimybę turėti savo avatarą ir mokytojai gali lengvai įvertinti jų elgesį ir sukurti teigiamą mokymosi atmosferą. Sistema taip pat teikia ataskaitas tėvams apie jų atžalų elgesį.

Nr.4 „GoalBook“
„GoalBook“ yra internetinė platforma, kuri padeda mokytojams, tėvams ir mokiniams bendradarbiauti stebint mokinių pažangą. Į programą yra įtraukti socialiniai tinklai, individualizuoto mokymo programos, stebėjimo programinė įranga. Programa leidžia lengvai studentams ir dėstytojams nustatyti tikslus ir visiems programos dalyviams stebėti pokyčius.

Nr. 5 „The World Peace Game“
„The World Peace Game“ yra paremtas politikos simuliacija ir kviečia jaunus studentus tyrinėti pasaulį, susidedantį iš keturių ar penkių garsių tautų. Kiekvienai šaliai vadovauja studentų komanda. Moksleiviai yra skatinami tyrinėti pasaulio bendruomenę ir sudėtingus šalių santykius. Pagrindinis šios sužaidybintos švietimo priemonės tikslas yra pasiekti kiekvienos tautos harmoningą būseną ir sustiprinti pasaulinę gerovę su mažiausia karinės intervencijos suma.

Nr.6 „Coursera“
„Coursera“ yra edukacinių technologijų ir socialinio verslumo kompanija, kurios partneriai vieni žymiausių universitetų, jų pagalba kuriami nemokami internetiniai kursai. Pastarieji yra pateikiami trumpomis vaizdo paskaitomis, kuriose vyrauja įvairios temos ir užduotys. Studentai, atlikę testą gali iš karto matyti rezultatus. Visos kursų paskaitos gali būti peržiūrimos, taip pat atliekami testai, namie.

Nr. 7 „Mr Pai’s Class“
„Mr Pai’s Class“ interaktyvi mokymo klasė, kurioje moksleiviai gali mokytis individualiai, taip pat su kitomis moksleivių klasėmis ar su studentais esančiais kituose miestuose. Šioje interaktyvioje klasėje yra naudojama keletas skirtingų prietaisų ir žiniasklaidos kanalai. Skaitmeninis mokymas padidina klasės entuziazmą bei pagerina įvairių sričių, pavyzdžiui,  matematikos ar skaitymo rezultatus.

Nr.8 „Course Hero“
„Course Hero“ yra internetinė mokymosi platforma. Svetainėje yra renkama ir rengiama mokymo medžiaga, kurią įkelia pedagogai ir studentai sudarydami mokymosi saugyklą. Ši sužaidybinto švietimo platforma suteikia įvairaus tipo mokymosi medžiagos. Taip pat „Course Hero“ siūlo kuratorių pagalbą, vaizdo paskaitas. „Course Hero“ galima rasti ir mokamų ir nemokamų paskaitų.

Nr. 9 „Brainscape“
„Brainscape“ yra švietimo platforma pritaikyta mokymuisi telefonu ar kompiuteriu. Mokiniui naudojant šią programą, pastaroji renka informaciją, kur mokinys dažniausiai klysta ir pateikia užduotis susijusias su sunkiausiai įsimenamais dalykais. Taip pat ir moksleivis gali įvertinti kokios sunkumo buvo klausimas.

Nr. 10 „Socrative 101“
„Socrative 101“ siūlo mokymą perkelti į nešiojamus kompiuterius ar mobiliuosius prietaisus. Studentams duodami prisijungimo duomenys prie mokymosi medžiagos. Internete studentai gali bendrauti su pedagogu, mokytis, spręsti testus, kurių rezultatai iškart matomi.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo penki.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »