Aptarti planuojami pokyčiai vertinant ir skiriant mokyklų vadovus

Publikuota: 2017 m. sausio 11 d. trečiadienis

Diskutuojant dėl mokyklų vadovų kadencijų svarbu numatyti kompleksinius sprendimus, susijusius su mokyklų vadovų bei mokyklų vertinimu, savivaldos vaidmeniu, pedagogo profesijos patrauklumo didinimu. Apie tai kalbėta šiandien vykusiame švietimo ir mokslo ministrės Jurgitos Petrauskienės ir savivaldybių švietimo padalinių asociacijos susitikime.

„Jeigu norime stiprių mokyklų, sėkmingos veiklos, kokybiško ugdymo proceso, geros emocinės aplinkos, turime kelti reikalavimus mokyklų vadovams. Turi dirbti stiprūs lyderiai. Kita vertus, labai svarbu ir įgalinti šią veiklą vykdyti, kad pritrauktume ir išlaikytume pačius stipriausius vadovus. Čia svarbus ir savivaldybių vaidmuo,“ - sakė ministrė J. Petrauskienė.

J. Petrauskienė pabrėžė, kad švietimo kokybės gerinimas priklauso tiek nuo bendros švietimo politikos, tiek nuo vietos savivaldos ir mokyklų vadovų bei pedagogų. „Mūsų visų tikslas – ugdymo kokybė. Švietimas nėra pats savaime, jis prisideda prie miesto, regiono plėtros, jis užtikrina reikiamų specialistų rengimą. Todėl būtina sustiprinti visas švietimo grandis, - sakė ministrė. - Numatome  pertvarkyti mokyklų finansavimą, kad pedagogai gautų adekvačius atlyginimus ir turėtų geras sąlygas dirbti“.

Savivaldybių švietimo padalinių atstovai pateikė konkrečių siūlymų dėl mokyklų vadovų skyrimo, vertinimo ir su mokyklų vadovų kadencijų įvedimu susijusių teisės aktų tobulinimo.

Šaltinis: smm.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo penki.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »