Finansinio raštingumo žinių išbandymui ryžosi daugiau nei 150 komandų

Publikuota: 2012 m. lapkričio 1 d. ketvirtadienis

Tradicinėje Finansinio raštingumo olimpiadoje jėgas išbandyti panoro daugiau kaip 150 komandų iš visos Lietuvos. Olimpiadoje beveik vienodai aktyviai registravosi ir miestų, ir regionų mokyklų komandos. Pirmojo etapo metu dalyviai varžėsi atlikdami keturias interaktyvias užduotis – misijas, kuriose demonstravo savo teorines ir praktines žinias. Sėkmingai įveikė misijas ir į kitą etapą pateko 122 komandos.

Pirmuose dviejuose Olimpiados etapuose komandos rungiasi žaisdamos naują edukacinį žaidimą „Misija: Pinigai“. Šį žaidimą sudaro aštuonios misijos, kurių kiekviena – tai sumodeliuota finansinė situacija, kurios metu žaidėjai turi priimti sprendimus, atsakinėti į klausimus, įveikti užduotis – taip padėdami misijų herojams įgyvendinti savo svajonę. Atlikdami misijas moksleiviai skatinami nepasiduoti – nepavykus atsakyti į sudėtingus klausimus, pateikiamos kiek lengvesnės užduotys.

„Olimpiada organizuojama siekiant ugdyti mokinių finansinį raštingumą. Aktyvus mokyklų dalyvavimas patvirtina, kad asmeninių finansų valdymas yra aktualus ir Lietuvos moksleiviams, o naujas edukacinis žaidimas skatina vaikus dar labiau domėtis. Pagrindinis Olimpiados tikslas – ne tik laimėti, bet ir pasisemti naudingos patirties bei žinių“, – sako „Danske“ banko Socialinės veiklos ir aptarnavimo kokybės skyriaus vadovė Gerimanta Stankutė.

Pasak G. Stankutės, komandos kaip ir praėjusiais metais stebina ir džiugina savo aktyvumu bei žingeidumu, tad antras ir trečias etapas tikrai suteiks dar daugiau olimpinės dvasios ir geros nuotaikos. „Dalyvavimas Olimpiadoje taip pat skatina ir bendruomeniškumą bei dalijimąsi žiniomis. Komandos, kartu atlikdamos gyvenimiškas situacijas primenančias užduotis, ne tik gilina žinias, bet ir ugdo bendradarbiavimo, įsiklausymo, sprendimo ieškojimo įgūdžius“, – pasakoja G. Stankutė.

Tyrimai rodo, kad vaikams augant jų finansinis raštingumas didėja. 13 – 15 m. vaikai rečiau tariasi su tėvais, kadangi patys nusprendžia, kur išleisti pinigus. Todėl labai svarbu, kad vaikas kaip galima anksčiau susipažintų su finansinio raštingumo pagrindais ir savo finansinius sprendimus priimtų apgalvotai.

Antrasis Finansinio raštingumo olimpiados etapas vyks iki lapkričio 11 d. Jo metu komandos atliks sudėtingesnes žaidimo „Misija: Pinigai“ užduotis ir tęs kovą dėl pagrindinių prizų. Šiais metais trečios vietos nugalėtojai laimės 1000 litų, antros – 2000 litų, o pirmos – 3000 litų klasės svajonei įgyvendinti.

Finansinio raštingumo olimpiadą 2012 organizuoja „Danske“ bankas kartu su partneriais: Lietuvos banku, Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Lietuvos švietimo ir mokslo ministerija bei Lietuvos edukologijos universitetu. Visą informaciją apie Olimpiadą galima rasti www.fro.lt.

10 – 15 metų moksleivių finansinio raštingumo tyrimą „Danske“ banko užsakymu šių metų rugsėjo mėn. atliko tyrimų bendrovė SIC. Tyrimo metu buvo apklausti 446 moksleiviai.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo penki.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

susiję straipsniai

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »