Dėmesys senjorams aštuntos klasės mokiniams pelnė pergalę

Publikuota: 2012 m. gruodžio 4 d. antradienis

Tradicinės Finansinio raštingumo olimpiados, kurioje varžėsi 5–9 klasės, prizines vietas bei specialiąsias nominacijas pasidalijo skirtingo amžiaus vaikai iš Vilniaus, Klaipėdos, Panevėžio bei Šilalės mokyklų. Įveikę tris etapus, surinkę daugiausiai taškų ir pelnę palankiausius komisijos įvertinimus pirmąją vietą laimėjo Vilniaus Pilaitės gimnazijos 8a klasė („Pilaitukai“), antrąją – Klaipėdos „Verdenės“ progimnazijos 6b klasė („Protingieji vaikai“), o trečiąją – Vilniaus Simono Daukanto progimnazijos 5c klasė („Daukantukai“). Nugalėtojai bus įvertinti ne tik medaliais, diplomais, tačiau ir piniginiais prizais klasės svajonei įgyvendinti.

Finaliniame Olimpiados etape dalyviai turėjo sukurti savo misiją – idėją, kuri atskleistų pirmuosiuose etapuose įgytas žinias – planavimą, biudžeto sudarymą, išlaidų valdymą, prioritetų skirstymą. Į trečiąją Olimpiados užduotį komandos žvelgė kūrybiškai – nagrinėjo socialines temas, organizavo mokyklos aplinkos atnaujinimą, klasės bei mokyklos renginius. Olimpiados komandos prizininkės savo misijose planavo, kaip paįvairinti senjorų gyvenimą pensionate, padovanojant jiems televizorių ir namų kino sistemą, kaip ekonomiškai įrengti patogią laisvalaikio erdvę mokykloje ir kaip nupirkti naujus skambučius mokyklai.

„Galiu drąsiai teigti, kad šiais metais mokiniai pademonstravo ypatingą išradingumą, žinias bei aktyvumą. Komisijai teko didelė atsakomybė vertinant Olimpiados finalinę užduotį, nes kiekvienas balsas buvo svarbus komandoms, o konkurencija – labai didelė. Planuodami savo misijos įgyvendinimą mokiniai parodė, kad galėtų uždirbti pinigų įvairiais būdais – parduodami savo padarytus daiktus, organizuodami parodas ar priduodami surinktas antrines žaliavas. Mus labai džiugina toks augančios kartos iniciatyvumas, atsakingumas ir neribota fantazija, kuri, tikimės, paskatins toliau didinti savo žinių bagažą“, – įspūdžiais dalinasi vertinimo komisijos narė, „Danske Bank“ Socialinės veiklos ir aptarnavimo kokybės skyriaus vadovė Gerimanta Stankutė.

Finansinio raštingumo olimpiados dalyviai taip pat varžėsi ir dėl specialiųjų nominacijų. Socialinė taurė atiteko Šilalės Dariaus ir Girėno progimnazijos 6b klasei („6B“) – jų pristatyta misija labiausiai atskleidė idėją prisidėti prie socialinės problemos sprendimo. Nacionalinės Mikalojaus Konstantino Čiurlionio menų mokyklos 7 klasei („Ekomanija“) buvo skirta Fantazijos taurė, kadangi komandos atlikta užduotis, vertintojų nuomone, pasižymėjo išskirtiniu originalumu ir kūrybiškumu. Bendruomeniškumo taurė atiteko Panevėžio „Vilties“ pagrindinės mokyklos 5b klasei („Spalviukai“) – šios komandos darbas geriausiai atspindėjo visų narių įsitraukimą, indėlį ir bendradarbiavimą tarpusavyje bei įtraukiant mokyklos bendruomenę.

Olimpiados metu dalyviai žaidė naują edukacinį žaidimą „Misija: Pinigai“, kuriame įveikė 8 įvairaus sudėtingumo misijas. Kiekviena misija – tai sumodeliuota finansinė situacija, kurios metu žaidėjai turėjo priimti sprendimus, atsakinėti į klausimus, įveikti užduotis – taip padėdami misijų herojams įgyvendinti savo svajonę. Pasak G. Stankutės, Olimpiados organizatoriai tikisi, kad mokomasis žaidimas „Misija: Pinigai“ taps vis labiau naudojamu finansinio raštingumo ugdymo įrankiu mokyklose bei namuose.

Trečiojo etapo Olimpiados dalyvių atliktas užduotis vertino iniciatyvos partnerių ir organizatorių atstovų komisija: Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministras Gintaras Steponavičius, Lietuvos Respublikos finansų ministrė Ingrida Šimonytė, Lietuvos edukologijos universiteto Socialinės komunikacijos instituto prof. dr. Giedrė Kvieskienė bei „Danske Bank“ Socialinės veiklos ir aptarnavimo kokybės skyriaus vadovė Gerimanta Stankutė.

Antrus metus iš eilės Finansinio raštingumo olimpiadą organizuoja „Danske Bank“ kartu su partneriais: Lietuvos banku, Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija bei Lietuvos edukologijos universtitetu

Šaltinis: danskebankas.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo penki.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »