Lietuvių idėja gali pakeisti elektroninės prekybos ateitį

Publikuota: 2013 m. birželio 17 d. pirmadienis

Septynių jaunų Lietuvos verslininkų komanda sukūrė naują elektroninės prekybos būdą, kuris leidžia prekes internetu parduoti be tarpininkų – iš tiekėjo tiesiai pirkėjui. Lietuvių startuolis (startup) pirmasis Europoje išplėtojo tokį technologinį sprendimą ir jau sulaukė beveik 1 mln. litų investicijos plėtrai Baltijos šalyse. Pasak komandos, „Inside Warehouse“ pavadinta prekybos sistema jau yra išbandyta versle – pardavimus išaugino po 200 proc. per metus.

„Sistemą sukūrėme dar 2011 metais, tačiau pirmiausia nusprendėme ją išbandyti. Tai padarėme prekių augintiniams kategorijoje. Pardavimai pradėjo augti po 200 proc. kasmet, o šiuo metu daugiau negu 80 proc. prekių augintiniams tiekėjų naudoja „Inside Warehouse“ platformą, pateikdami prekybai asortimentą iš savo sandėlių. Matydami tokius rezultatus, pradėjome planuoti plėtrą“, - teigė platformą plėtojančios komandos vadovas Tadas Deksnys.

Prekė ateina pas pirkėją

„Inside Warehouse“ yra technologinė platforma, kuri turinio publikuotojo tinklapyje, pavyzdžiui, naujienų portale, bendruomenės forume ar socialiniame tinkle, suveda prekių tiekėją su pirkėju. Tai tarsi elektroninė lentyna, kuri automatiškai parenka ir eksponuoja prekes iš sandėlių būtent tuose tinklapiuose, kuriuose pirkėjai ieško informacijos. Tokiu būdu, ne pirkėjas turi eiti ieškoti prekės, o pati prekė atsiranda ten, kur yra pirkėjas.

„Kai pradėsime bendradarbiauti su interneto portalais, forumais, socialiniais tinklais, sukursime galimybę žmogui, skaitančiam, sakykime, apie kūdikių mitybą, čia pat vieno mygtuko paspaudimu įsigyti mišinuką naujagimiui. Produkto nereikės ieškoti internete, o radus – pirkti elektroninėje parduotuvėje. Viską bus galima atlikti tame pačiame puslapyje, kuriame žmogus rado informaciją“, – sakė Justinas Taruška, atsakingas už naujos platformos verslo plėtrą. Pasak jo, sistema automatizuoja daugumą procesų, kuriais iki šiol reikėdavo fiziškai pasirūpinti tiek prekių tiekėjams, tiek turinio publikuotojams, norintiems pradėti elektroninę prekybą savo tinklapyje – asortimento formavimu, prekių logistika, mokėjimų surinkimu, pirkėjų aptarnavimu ir t.t.

Po sėkmės Lietuvoje plėtra į užsienį

Šiuo metu per „Inside Warehouse“ elektroninės prekybos platformą tiekėjai jau pardavė daugiau nei 120 tūkst. prekių. Ja naudojasi tarptautiniai prekių ženklai, tarp jų „Libero“, „Huggies“, „Disney“, „Hipp“, „Royal Canin“, „Hill‘s“ ir kt. Planuojama, kad iki metų pabaigos pardavimai per „Inside Warehouse“ sistemą pasieks 5 mln. litų.

2013 m. balandį startuolio komanda pritraukė beveik 1 mln. litų pirmojo etapo investiciją iš investicijų bendrovės „BIP Group“. Lėšos skirtos plėtrai į Baltijos šalių rinkas bei į kitas prekių kategorijas – kūdikių ir vaikų, grožio ir sveikatos, drabužių ir aksesuarų, prekių namams.

„Orientuojamės į tas prekių kategorijas, kuriose ne mažiau 80 proc. pirkėjų sudaro moterys. Jos yra atidesnės ir reiklesnės pirkėjos, ieško daugiau ir detalesnės informacijos apie prekes, diskutuoja apie jas. Todėl natūralu, kad mūsų sistema apsipirkimą internete labiausiai palengvina būtent moterims“, - tvirtina T. Deksnys.             

Laimi visi elektroninės prekybos proceso dalyviai

„Inside Warehouse” kūrėjai tiki, kad ši sistema gali padaryti didelę įtaką elektroninės prekybos ateičiai – stipriai išauginti prekybos internete apimtis, palengvinti prekių pardavimą ir pirkimą, padėti tinklapiams greičiau ir daugiau uždirbti iš publikuojamo turinio.  Taip sukuriama vertė visiems prekybos internete proceso dalyviams – prekių tiekėjams, turinio publikuotojams ir pirkėjams.

Toks prekybos metodas šiuo metu yra vienintelis Europoje, be to jau davė apčiuopiamų verslo rezultatų. Lietuvių startuolių bendrovė šiuo metu aktyviai ieško talentų ir ketina pademonstruoti sėkmingus veiklos rezultatus užsienio rinkose.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo penki.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

Lietuvoje vyrams verslo pradžiai reikia daugiau pinigų nei moterims (2)

Norėdamas pradėti verslą, dažnas lietuvis startui pageidautų gauti vidutiniškai 33 tūkst. eurų dydžio lengvatinę paskolą. skaityti »

Ar tikrai mane palies ketvirtoji pramonės revoliucija?

Ketvirtoji pramonės revoliucija, dar vadinama daiktų internetu – jau ne ateitis, tai šių dienų realybė. skaityti »

V. Vasiliauskas: palanki reguliacinė aplinka gali padėti Lietuvai įsitvirtinti pasauliniame FinTech žemėlapyje

Finansinių technologijų (FinTech) sektorius gali suteikti ES kapitalo rinkų sąjungos projektui papildomą postūmį, o šalims naujų plėtros galimybių, įsitikinęs Lietuvos banko vadovas Vitas Vasiliauskas. skaityti »

Augant ekonomikai bankuose mažėjo blogų paskolų

Pirmąjį šių metų pusmetį įmonėms ir gyventojams bankai skolino daugiau. Atsigaunanti ekonomika mažino blogų paskolų sumą, o tai gerino bankų pelningumo rodiklius. skaityti »

Koks būdas padėjo Einšteinui, Darvinui ir Nyčei pakelti produktyvumą

Šiuolaikinė visuomenė iš mūsų reikalauja nuolatinio produktyvumo. Turime arba dirbti, arba ilsėtis, kad galėtume dirbti vėliau. skaityti »

Lietuvos gyventojams rizikingas plepėjimas telefonu – nė motais

Aštuoni iš dešimties gatve einančių žmonių Lietuvoje naudojasi išmaniaisiais telefonais – kalbasi, naršo internete, rašo trumpąsias žinutes, atsakinėja į elektroninius laiškus ar bendrauja socialiniuose tinkluose. skaityti »

Afrikos bibliotekų novatoriai sėmėsi patirties iš Lietuvos bibliotekų

Sparčiausiai augame dalydamiesi patirtimis su kitais, siekiančiais tų pačių tikslų. skaityti »

Prof. dr. R. Gudauskas: vertybinių krizių pasaulyje trūksta pilietinio žmonių solidarumo

Nacionalinės bibliotekos generalinio direktoriaus prof. dr. Renaldo Gudausko nuomone, mūsų Nacionalinė biblioteka, kaip humanistinis tarptautinio ir tarpkultūrinio dialogo centras, – puikiausia vieta prestižiniams tarptautiniams forumams rengti ir patiems jų darbe prasmingai dalyvauti. skaityti »

Verslo atstovai kviečiami dalyvauti Europos Komisijos idėjų konkurse

Ūkio ministerija kviečia drąsius ir kūrybingus šalies verslininkus teikti paraiškas Europos Komisijos idėjų konkursui „Ideas from Europe“ ir pristatyti originalias bei inovatyvias veikiančio verslo idėjas, kurios padeda spręsti įvairių sričių globalias problemas. skaityti »