„Huawei“ prognozuoja 10 proc. kompanijos pajamų augimą

Publikuota: 2013 m. balandžio 12 d. penktadienis

Viena iš pasaulyje pirmaujančių informacijos ir ryšių technologijų tiekėjų „Huawei“ paskelbė 2012 metų finansinius rezultatus. „Huawei“ stabiliai augo, pardavimų pajamos pasiekė 220,19 mlrd. Kinijos ženminbi juanių (€ 1,00 = CNY 8.1288), grynasis pelnas sudarė 15,38 mlrd. CNY. „Huawei“ prognozuoja, kad per artimiausius penkerius metus bendrosios pajamos augs 10 proc.

„2012 metais sustiprinus veiklos efektyvumą, pasiteisino „Huawei“ verslo lūkesčiai“, – teigė „Huawei“ generalinis direktorius Guo Ping. „Ateityje dėl debesų kompiuterijos (angl. cloud computing) bei didelio kiekio duomenų perdavimo, informacijos ir ryšių technologijos toliau augs, atsiras daugiau galimybių integruoti naujus įrenginius ir perduoti vis didesnius duomenų kiekius. Įprastiniai telefonai bus sparčiai pakeisti išmaniaisiais. Siekdama patikimo ir veiksmingo augimo, „Huawei“ ir toliau stengsis integruoti ir vystyti verslą, kurti pridėtinę vertę klientams bei telkti dėmesį didelio duomenų srauto perdavimo strategijai."

„Huawei“ sparčiai augo visose trijose verslo grupėse. „Huawei“ tinklo grupė išlaikė lyderio poziciją, pasiekusi 160,1 mlrd. CNY pajamas – 6,7 proc. daugiau lyginant su 2011 metais. Įmonė augo Kinijoje bei išsiplėtė tarptautiniu mastu, pajamos pasiekė 11,5 mlrd. CNY – 25 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Pasaulinės pardavimų pajamos siekė 48,4 mlrd. CNY – augo 8,4 proc. Spartus augimas Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje prisidėjo prie rekordinio regiono pajamų augimo – pardavimų pajamos sudarė 77,4 mlrd. CNY, 6,1 proc. daugiau nei 2011 metais. Azijos ir Ramiojo vandenyno regione pardavimų pajamos siekė 37,4 mlrd. CNY – 7,2 proc. daugiau nei ankstesniais metais, o Amerikoje – 31,8 mlrd., 4,3 proc. daugiau. Kinijos rinkoje „Huawei“ pajamos siekė 73,6 mlrd. CNY – 12,2 proc. daugiau nei ankstesniais metais.

2012 metais „Huawei“ į mokslinius tyrimus ir plėtrą investavo 13,7 proc. pardavimų pajamų. Kompanija sukūrė šešiolika mokslinių tyrimų centrų ir dvidešimt aštuonis bendrus inovacijų centrus visame pasaulyje.

„Huawei“ per vertikalią integraciją ir nuolatines investicijas sieks išlaikyti lyderio poziciją tinklo įrangos srityje. Kompanija taip pat susitelks į veiklos tobulinimą pasinaudojant profesionalių paslaugų paklausa ir debesų kompiuterija (angl. cloud computing). „Huawei“ planuoja laikytis integracijos strategijos ir telkti dėmesį partnerysčių plėtrai. Kompanija ketina padėti partneriams tobulinti verslo pajėgumus, suteikdama konkurencingus debesų kompiuterijos, duomenų perdavimo ir saugojimo sprendimus. „Huawei“ yra siekia tapti vienu iš pasaulyje pirmaujančių išmaniųjų įrenginių prekės ženklu. Kompanija toliau sieks paprastinti kompanijos valdymo procesus, didinti efektyvumą ir kurti didesnę vertę vartotojams pasitelkdama pramonėje pirmaujančias inovacijas kuriančius darbuotojus.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo penki.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

„Dell Technologies“ įkūrė Daiktų interneto skyrių

„Dell Technologies“ neatsilieka nuo šios evoliucijos ir kuria naujas vizijas bei strategijas, kad padėtų klientams pasiekti skaitmeninę ateitį saugiai valdant sudėtingą ir dažnai fragmentuotą daiktų interneto struktūrą. skaityti »

Dirbtinis intelektas vaizduotės spąstuose – jis bus kitoks nei tikimės

Dirbtinis intelektas ne atkeliauja – jis jau čia. Ir nors iki mokslinėje fantastikoje matomo superproto liko dar mažiausiai keli dešimtmečiai, kasdien susiduriame su elementaresnėmis jo formomis. skaityti »

Galimybės, kurias verslui atveria didieji duomenys: pamatyti daugiau, įžvelgti tiksliau

Pirkėjų elgsenos realiuoju laiku stebėjimas. Naršymo internete sekimas. Tai tik nedidelė kasdien verslo renkamų duomenų dalis, toli gražu neatspindinti didžiųjų duomenų aprėpčių ir potencialo. skaityti »

ABC tėveliams: programėlės, kurias reikia įdiegti vaiko išmaniajame

Remiantis „Influence Central“ vykdyto tyrimo duomenimis, 10 metų – tai amžius, kuomet vaikai paprastai gauna savo pirmąjį išmanųjį telefoną. skaityti »

Lietuviai vis dažniau perka internetu

Interneto naudotojų Lietuvoje pirkimo įpročiai rodo, kad pusė elektroninių parduotuvių klientų pinigines internetiniam pirkiniui atveria bent kartą per 3 mėnesius. skaityti »

Kaip pasirinkti monitorių, jei daug laiko praleidžiate prie kompiuterio

Šiais laikais siūloma monitorių įvairovė reiškia, kad beveik kiekvienas gali atrasti tai, ko jam reikia. skaityti »

Kas laimės: lietuviškos technologijų baimės ar mašinos, atstojančios Dievą?

Kaip keičiantis technologijoms keičiasi pasaulis aplinkui? Apie tai kalbamės su informacinių technologijų ekspertu Arnoldu Lukošiumi. skaityti »

Kaip pradėti kurti „tech“ karjerą? (1)

Darbo rinkos prognozės, vertinant 10–15 metų į priekį, didžiuliu greičiu ir toliau įtvirtina vieną svarbią kryptį – technologijas. skaityti »

Išmanieji telefonai: vyresniesiems – susisiekti, jaunimui – išsiskirti iš minios (2)

Vienas labiausiai pastebimų „tūkstantmečio“ vaikų išskirtinumų – aktyvus naudojimasis išmaniosiomis technologijomis. O šias technologijas kuriančioms kompanijoms tai – ir iššūkis, ir galimybė. skaityti »

Vaikų laisvalaikis internete – leisti ar drausti?

Internetinės svetainės, socialiniai tinklai ir kompiuteriniai žaidimai neretai kelią susirūpinimą ne vienam savo atžalą saugančiam tėvui. skaityti »