Europoje „Huawei“ pardavė per 10 mln. „P8 Lite“ telefonų

Publikuota: 2016 m. vasario 9 d. antradienis

Per devynis mėnesius nuo išmaniojo telefono „P8 Lite“ pristatymo Europoje praėjusį pavasarį, „Huawei“ pardavė daugiau nei 10 mln. išmaniųjų šių telefono modelių. Tai – pirmasis bendrovės išmanusis, pasiekęs aukštesnius pardavimus užsienio rinkose nei Kinijoje.

Tokie rezultatai patvirtina, kad bendrovė pasirinko teisingą strategiją orientuotis į užsienio rinkas. Iš viso visame pasaulyje šio modelio telefonų parduota daugiau nei 16 mln. vienetų. Lyginant su kitais „Huawei“ išmaniaisiais, „P8 Lite“ yra jaunatviškas telefonas už konkurencingą kainą, todėl jo pardavimai rekordiškai auga.

2016 m. sausį „Huawei“ pardavė 12 mln. išmaniųjų telefonų – 93 proc. daugiau, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Šis sausis taip pat buvo 4 mėnuo iš eilės, kai bendrovė pardavė virš 10 mln. išmaniųjų telefonų. Augant bendrovės žinomumui ir pardavimams visame pasaulyje, vartotojų susidomėjimas „Huawei“ įrenginiais taip pat nuosekliai didėja.

Didžiausias augimas buvo stebimas praėjusiais metais, kuomet išmaniųjų telefonų pardavimų apimtys, palyginti su 2014 m., padidėjo 44 proc. – bendrovė pardavė 108 mln. vienetų išmaniųjų telefonų. Tai lėmė, kad per praėjusius metus „Huawei“ patikimai įsitvirtino kaip viena iš trijų didžiausių išmaniųjų telefonų gamintojų pasaulyje. 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo penki.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

„Dell Technologies“ įkūrė Daiktų interneto skyrių

„Dell Technologies“ neatsilieka nuo šios evoliucijos ir kuria naujas vizijas bei strategijas, kad padėtų klientams pasiekti skaitmeninę ateitį saugiai valdant sudėtingą ir dažnai fragmentuotą daiktų interneto struktūrą. skaityti »

Dirbtinis intelektas vaizduotės spąstuose – jis bus kitoks nei tikimės

Dirbtinis intelektas ne atkeliauja – jis jau čia. Ir nors iki mokslinėje fantastikoje matomo superproto liko dar mažiausiai keli dešimtmečiai, kasdien susiduriame su elementaresnėmis jo formomis. skaityti »

Galimybės, kurias verslui atveria didieji duomenys: pamatyti daugiau, įžvelgti tiksliau

Pirkėjų elgsenos realiuoju laiku stebėjimas. Naršymo internete sekimas. Tai tik nedidelė kasdien verslo renkamų duomenų dalis, toli gražu neatspindinti didžiųjų duomenų aprėpčių ir potencialo. skaityti »

ABC tėveliams: programėlės, kurias reikia įdiegti vaiko išmaniajame

Remiantis „Influence Central“ vykdyto tyrimo duomenimis, 10 metų – tai amžius, kuomet vaikai paprastai gauna savo pirmąjį išmanųjį telefoną. skaityti »

Lietuviai vis dažniau perka internetu

Interneto naudotojų Lietuvoje pirkimo įpročiai rodo, kad pusė elektroninių parduotuvių klientų pinigines internetiniam pirkiniui atveria bent kartą per 3 mėnesius. skaityti »

Kaip pasirinkti monitorių, jei daug laiko praleidžiate prie kompiuterio

Šiais laikais siūloma monitorių įvairovė reiškia, kad beveik kiekvienas gali atrasti tai, ko jam reikia. skaityti »

Kas laimės: lietuviškos technologijų baimės ar mašinos, atstojančios Dievą?

Kaip keičiantis technologijoms keičiasi pasaulis aplinkui? Apie tai kalbamės su informacinių technologijų ekspertu Arnoldu Lukošiumi. skaityti »

Kaip pradėti kurti „tech“ karjerą? (1)

Darbo rinkos prognozės, vertinant 10–15 metų į priekį, didžiuliu greičiu ir toliau įtvirtina vieną svarbią kryptį – technologijas. skaityti »

Išmanieji telefonai: vyresniesiems – susisiekti, jaunimui – išsiskirti iš minios (2)

Vienas labiausiai pastebimų „tūkstantmečio“ vaikų išskirtinumų – aktyvus naudojimasis išmaniosiomis technologijomis. O šias technologijas kuriančioms kompanijoms tai – ir iššūkis, ir galimybė. skaityti »

Vaikų laisvalaikis internete – leisti ar drausti?

Internetinės svetainės, socialiniai tinklai ir kompiuteriniai žaidimai neretai kelią susirūpinimą ne vienam savo atžalą saugančiam tėvui. skaityti »