Dėvimoji elektronika sparčiai populiarėja

Publikuota: 2016 m. kovo 24 d. ketvirtadienis

Dėvimosios elektronikos pardavimo apimtys auga, nepaisant nuolatinių pranešimų apie mažus „Apple Watch“ ir kitokių išmaniųjų įrenginių pardavimo rodiklius. Pasaulyje populiarėja išmanieji laikrodžiai, akiniai, apyrankės, sportininkams skirti prietaisai, išmanioji bižuterija. Galimybė sujungti kelis vieno naudotojo įrenginius, keistis duomenimis didina šių įrenginių populiarumą. Dėvimosios elektronikos rinkos dalis 2015 m. viršijo 2 mlrd. JAV dolerių. Prognozuojama, kad 2016 m. ji pasieks 3 mlrd., o 2017 m. – 4 mlrd.

2015 m. buvo išleista apie 50 milijonų dėvimųjų įrenginių. Prognozuojama, kad 2019 m. jų bus 125 mln. Šiuo metu dėvimaisiais įrenginiais naudojasi vienas iš šešių naudotojų. Dauguma jų – 13–34 m. jaunimas (48 proc.). 71 proc. 16–24 m. jaunimo svajoja turėti dėvimuosius įrenginius. 69 proc. vyrų jau turi arba planuoja įsigyti dėvimąjį įrenginį. Moterys dėvimuosius įrenginius vertina mažiau (56 proc.).

Pastebėta, kad darbuotojų, besinaudojančių dėvimąja elektronika, darbo našumas išaugo 8,5 proc., o pasitenkinimo darbu rodiklis padidėjo 3,5 proc.

Populiariausi dėvimieji įrenginiai – išmanieji laikrodžiai. 2015 m. jie sudarė 59 proc. visų įrenginių, o 2019 m. turėtų pasiekti net 70 proc. „Google“ tiki savo išmaniųjų akinių ateitimi ir pranašauja, kad 2018 m. bus parduota 21 mln. akinių.

Įmonės dėvimuosius įrenginius naudoja dėl darbuotojų duomenų saugumo (23 proc.), siekdamos reguliuoti darbuotojų laiką (20 proc.), norėdamos palaikyti operatyvų darbuotojų ryšį realiuoju laiku (20 proc.). Dauguma įmonių vis dėlto neperka darbuotojams dėvimųjų įrenginių, o nori, kad darbuotojai juos nusipirktų patys.

Ekspertai prognozuoja aktyvų elektronikos rinkos augimą ne tik tarp naudotojų, bet ir tarp įmonių.

Šaltinis: mogu.by
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo penki.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

„Dell Technologies“ įkūrė Daiktų interneto skyrių

„Dell Technologies“ neatsilieka nuo šios evoliucijos ir kuria naujas vizijas bei strategijas, kad padėtų klientams pasiekti skaitmeninę ateitį saugiai valdant sudėtingą ir dažnai fragmentuotą daiktų interneto struktūrą. skaityti »

Dirbtinis intelektas vaizduotės spąstuose – jis bus kitoks nei tikimės

Dirbtinis intelektas ne atkeliauja – jis jau čia. Ir nors iki mokslinėje fantastikoje matomo superproto liko dar mažiausiai keli dešimtmečiai, kasdien susiduriame su elementaresnėmis jo formomis. skaityti »

Galimybės, kurias verslui atveria didieji duomenys: pamatyti daugiau, įžvelgti tiksliau

Pirkėjų elgsenos realiuoju laiku stebėjimas. Naršymo internete sekimas. Tai tik nedidelė kasdien verslo renkamų duomenų dalis, toli gražu neatspindinti didžiųjų duomenų aprėpčių ir potencialo. skaityti »

ABC tėveliams: programėlės, kurias reikia įdiegti vaiko išmaniajame

Remiantis „Influence Central“ vykdyto tyrimo duomenimis, 10 metų – tai amžius, kuomet vaikai paprastai gauna savo pirmąjį išmanųjį telefoną. skaityti »

Lietuviai vis dažniau perka internetu

Interneto naudotojų Lietuvoje pirkimo įpročiai rodo, kad pusė elektroninių parduotuvių klientų pinigines internetiniam pirkiniui atveria bent kartą per 3 mėnesius. skaityti »

Kaip pasirinkti monitorių, jei daug laiko praleidžiate prie kompiuterio

Šiais laikais siūloma monitorių įvairovė reiškia, kad beveik kiekvienas gali atrasti tai, ko jam reikia. skaityti »

Kas laimės: lietuviškos technologijų baimės ar mašinos, atstojančios Dievą?

Kaip keičiantis technologijoms keičiasi pasaulis aplinkui? Apie tai kalbamės su informacinių technologijų ekspertu Arnoldu Lukošiumi. skaityti »

Kaip pradėti kurti „tech“ karjerą? (1)

Darbo rinkos prognozės, vertinant 10–15 metų į priekį, didžiuliu greičiu ir toliau įtvirtina vieną svarbią kryptį – technologijas. skaityti »

Išmanieji telefonai: vyresniesiems – susisiekti, jaunimui – išsiskirti iš minios (2)

Vienas labiausiai pastebimų „tūkstantmečio“ vaikų išskirtinumų – aktyvus naudojimasis išmaniosiomis technologijomis. O šias technologijas kuriančioms kompanijoms tai – ir iššūkis, ir galimybė. skaityti »

Vaikų laisvalaikis internete – leisti ar drausti?

Internetinės svetainės, socialiniai tinklai ir kompiuteriniai žaidimai neretai kelią susirūpinimą ne vienam savo atžalą saugančiam tėvui. skaityti »