Pirkėjai labiau pasitiki savo telefonais nei konsultantais

Publikuota: 2017 m. balandžio 11 d. antradienis

„Salsify“ atlikti tyrimai rodo, kad pirkėjai labiau pasitiki savo išmaniųjų telefonų teikiama informacija, nei prekybos centrų konsultantais.

Net 77 proc. pirkėjų  norėdami įsigyti prekę informacijos apie ją ieško savarankiškai, naršydami internete savo išmaniaisiais telefonais. Į konsultuojančius pardavėjus kreipiasi tik 35 proc. apklaustųjų.

Prieš apsispręsdami dėl pirkinio net 87 proc. pirkėjų ieško detalaus produkto aprašymo, nors tokią informaciją galėtų suteikti kompetentingas prekybos centro konsultantas.

Apklausa taip pat rodo, kad šiuolaikiniai pirkėjai nori greitai rasti išsamią, lengvai prieinamą ir suprantamą informaciją apie dominančią prekę.

Šaltinis: PSM7.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo penki.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

susiję straipsniai

Lietuviai prekes dažniausiai užsisako į namus

Kiekvienoje šalyje nusistovi vis kitokie siuntų atsiėmimo įpročiai, pvz. Prancūzijoje daugiau nei pusė perkančiųjų internetu pirkinius nukreipia į siuntų atsėmimo tašką, o Baltijos šalyse išskirtinio populiarumo sulaukia siuntų terminalai. skaityti »

Lietuvoje apyvartoje dar yra beveik pusė milijardo litų

Praėjus daugiau kaip pustrečių metų po Europos Sąjungos bendrosios valiutos euro įvedimo šalyje, 480 mln. vertės litų suma dar nėra grįžusi į litus išleidusį Lietuvos banką. Tai beveik dešimtadalis visų įvedant eurą buvusių apyvartoje litų. skaityti »

Darbuotojai – pagrindinis kibernetinių nusikaltėlių taikinys

„Kibernetinio saugumo problema Lietuvoje yra lygiai tokia pat aktuali kaip ir didžiausiose pasaulio šalyse, kadangi šalių, biurų ar namų sienos kibernetinėje erdvėje neegzistuoja“, sako Monika Žemgulytė, Kazimiero Simonavičiaus ir „Cyber Security Academy“ Kibernetinio saugumo mok... skaityti »