DNB banko Privačių klientų tarnybos vadove tapo Vaineta Barevičiūtė

Publikuota: 2016 m. gegužės 4 d. trečiadienis

DNB banko Privačių klientų tarnyba turi naują vadovę – ja tapo DNB banko prezidento pavaduotoja, valdybos narė Vaineta Barevičiūtė. Ji banke dirba nuo 2003 metų, o pastaruoju metu užėmė IT ir Operacijų tarnybos vadovės pareigas.

Privačių klientų tarnyba atsakinga už privatiems klientams skirtas banko paslaugas ir produktus, pardavimo kanalus, elektroninės bankininkystės sprendimus ir prekės ženklo vystymą bei komunikaciją.

DNB prezidento ir valdybos pirmininko Bjornaro Lundo teigimu, privačių klientų aptarnavimas yra bankininkystės sritis, kuri tiek Lietuvoje, tiek visame pasaulyje susiduria su dideliais iššūkiais. „Finansinių paslaugų skaitmenizavimas ir išmaniosios visuomenės poreikiai mus skatina į privačių klientų aptarnavimą pažvelgti visiškai naujomis akimis. Tikiu, kad Vainetos įvairiose banko veiklos srityse sukaupta patirtis ir įgytos kompetencijos padės mums įgyvendinti būtinus pokyčius ir sustiprinti DNB, kaip modernaus, šiuolaikiško banko, įvaizdį“, – sako B. Lundas.

DNB Privačių klientų tarnybos vadovės V. Barevičiūtės teigimu, artimiausi laukiantys iššūkiai yra aktualūs visam bankų sektoriui: kaip atsižvelgiant į stiprėjantį rinkos reguliavimą ir augantį poreikį išmaniesiems bankininkystės sprendimams, užtikrinti geriausią klientų patirtį. „Aptarnaudami klientus, dar labiau koncentruosimės į paslaugų kokybę, paprastumą ir greitį. Įdomių naujovių pasiūlysime jau netrukus“, – teigia V. Barevičiūtė.

Praėjusią savaitę paskelbta, jog didžiausiai Norvegijos finansinių paslaugų grupei priklausanti DNB banko grupė Lietuvoje per pirmuosius tris 2016 m. mėnesius uždirbo 9,4 mln. eurų pelno iki vertės sumažėjimo, atidėjinių išlaidų ir mokesčių. Tai yra 25 proc. daugiau nei pernai atitinkamu laikotarpiu. Grynasis paskolų portfelis, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, padidėjo 0,4 proc. Tam didžiausios įtakos turėjo išaugęs namų ūkių finansavimas, kuris, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 6,6 procento.

Augant aktyviai besinaudojančių banko paslaugomis klientų skaičiui ir verslo subjektų lėšoms banko sąskaitose, indėlių portfelis DNB banke Lietuvoje palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai padidėjo 6 proc. iki 2,3 mlrd. eurų. Kovo pabaigoje DNB bankas Lietuvoje teikė finansines paslaugas 859 tūkstančiams individualių ir verslo klientų.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo penki.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha